Volgers

woensdag 7 mei 2014

Moederdag...

Hallo freubelaars in blogland,

Welkom nieuwe volgers en wat verrassen jullie me telkens weer met al je lieve reacties! Erg leuk om te lezen. Dank je wel!!!

Ja, dat had je niet verwacht hè dat ik vandaag even zou langskomen? Dus geen zorgen, je krijgt echt geen 'alzheimer light', ik ben zelf misschien wel de kluts kwijt? Haha...
Ik zit deze week toch al in de borduurkaarten, en ik vond een nieuwe uitdaging, dus kon dit geborduurde kaartje er ook nog wel bij. Ik heb hem gisterenavond nog even 'snel' gemaakt voor de volgende challenge:

Challenge 61: Moederdag

Dit is mijn inzending:


Borduurpatroon: een 'oudje', maar van wie of waaruit...
Borduurgaren: eveneens onbekend...
Overige: paper-flowers en wiebeloogjes

Ondanks dat het een 'oudje' is, blijft hij zo leuk om te maken. Als alle lezende moeders onder jullie hier niet blij van worden...

Alvast een hele fijne moederdag voor iedereen gewenst!
Ook ik ga natuurlijk de moedertjes die dag in het zonnetje zetten.

Geniet en tot morgen!

Creatieve groetjes, Gaby




12 opmerkingen:

  1. Hoi Gaby, Ik zag dat je mijn blog was gaan volgen, dan ga ik die van jou ook volgen. Wat een goed idee om een deel van de opbrengst aan kika te schenken! En wat een mooie kaartjes zeg, geen wonder dat ze als warme broodjes over de toonbank gaan. Hier zal iedere moeder wel blij mee zijn. Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een Berelief kaartje Gaby

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent gewoon dolfijn bezig Gaby, hihi. mooi gemaakt!! En je cupcake kaartje bij hobbyhome is ook een hele mooie, want die zou je plaatsen vandaag....ik dacht het zijn vast zelf gebakken cupcakes met aardbeien en een berg slagroom ....lol...
    Fijne dag verder en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gaby,
    Wat een leuke kaart ,leuk met het geborduurd beertje .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nein, ist die Karte wieder süß geworden! Ich bin ganz hin und weg. Du hast die Fadengrafik wieder tolle kombiniert, die Blüten pssen perfekt!
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Gaby,
    Alle borduurpatronen blijven leuk, ook deze beer, ziet er super uit met de bloemen,'liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oohh..wat een leuke berenkaart is deze! De vorige met de aardbeitjes is ook al zo lief.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Gaby
    Wat een lieve kaart is dit, elke moeder moet er toch van smelten als ze zo,n mooie kaart zouden krijgen.
    Je hebt het beertje prachtig geborduurd en héél leuk afgewerkt.
    Dank je wel voor het meedoen aan de challenge van de Fadengrafiok.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh how cute, what a gorgeous card, your bear is wonderful!!
    Mel. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die ist ja goldig! Eine wunderschöne Karte hast du gestaltet. Vielen Dank für deine Teilnahme an der Fadengrafikchallenge
    Lg nadja

    BeantwoordenVerwijderen