Volgers

dinsdag 13 mei 2014

Ma'maatje...

Goedemorgen!

Wat een leuke reacties mocht ik weer ontvangen op mijn vorige blogpost(en), dank je wel!!!

Voor vandaag kom ik met een challenge-kaartje langs. Inmiddels heb ik er diverse gevonden, dus werk aan de winkel, zou ik zeggen...haha. Er zitten leuke opdrachten bij, dus de komende dagen zal ik nog wel vaker een challenge-kaartje laten zien.

Te beginnen vandaag dus. 

Challenge 33 Moederdag

Dit is mijn inzending:


Achtergrond: nostalgisch/vintage
Plaatje: Romantic Pictures Studio Light
Mallen: Joy Crafts
Overig: paper-flowers, labels, stukje gaaslint, touw en strass-steentjes

Weer een lekker druk kaartje helemaal in mijn stijl, en ook wel qua kleuren moet ik zeggen. Ik ga mijn inzending nu insturen...

Geniet ervan en tot dondedag! Immers blog ik morgen weer bij Hobbyhandig, neem je daar ook even een kijkje?

Fijne dag en creatieve groetjes, Gaby


25 opmerkingen:

  1. Gezellig mooi ...
    Bloemetjes ... een vlinder ...
    Ik word er blij van ...
    Nog een fijne dinsdag ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie, stijlvolle kaart Gaby!
    En de mannenserie hieronder is ook echt gaaf!
    Je schudt het gewoon uit je mouw, zo lijkt het!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. T R A U M H A F T schön ist diese Karte geworden, da ist alles total stimmig, gefällt mir sehr gut.
    Liebe Grüsse von Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Liebe Gaby, ich bin von deinen tollen Karten immer wieder aufs neue ganz begeistert
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen Gaby.....Wat een enig kaartje!!!
    Lekker vintage stijltje en een hele gezellige kaart.
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi vintage kaartje, leuk plaatje. En de bloemen zijn prachtig! Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie moederdagkaart Gaby

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtig kaartje leuk zo met die vlinder.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een plaatje Gaby
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Gaby
    Schitterend gemaakt, wat een mooie kaart heb je gemaakt, ga zo door.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel erg leuk gedaan! Liefs Nanna

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart!!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die Karte ist traumhaft schön geworden, so richtig schön Vintage mit dem Nostalgiemotiv und der tollen Deko.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Gaby,
    Prachtige moederdagkaart, leuke spulletjes gebruikt, jammer dat ik de foto niet groter kan krijgen als ik er op klik, nu is het niet zo goed te zien, wat je allemaal gebruikt..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Gaby, ik ben er weer hoor. Sjonge wat een drukte, ik kon gewoon niet bij iedereen kijken. Je moederdagkaart is echt gaaf geworden! De bloemen zijn helemaal top! Groetjes en tot gauw weer!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Gaby,
    wat een prachtige kaart
    lieve groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Gaby.
    Ik ben even komen spieken op je blog. Graag wil ik op de hoogte blijven van alt het leuks dat je maakt, dus ben meteen volger geworden.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is een schatje Gaby, wat een lief plaatje en je hebt de kaart helemaal in stijl gehouden, heel mooi. Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig is dit moederdagkaartje Gaby....daar kan ik me ook helemaal in vinden Super!!!
    Net als je onderstaande mannenkaartjes die had ik even gemist... ....dat zijn ook stuk voor stuk toppertjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een lief kaartje. Dankjewel voor het meedoen met de challenge bij KIC. Succes.
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart. Leuk dat je meedoet bij KIC.
    Lieve groetjes, Monique (ook dt-lid bij KIC)

    BeantwoordenVerwijderen