Volgers

vrijdag 9 mei 2014

Kraaltjes...

Hallo freubelaars!

Vanochtend was ik al weer vroeg uit de veren, druk in de weer, vroeg op pad en nu dus even rust en tijd voor een koppie thee en een kaartje voor jullie.

Welkom nieuwe volgers, heel leuk! Dank voor alle lieve reacties, nog leuker!

Alvorens ik begin, even een leuke verrassing...
Gisteren las ik op mariannedesign.blogspot.com dat ik door deelname aan challenge 103 (zie blogpost 'vers van de pers' dd 29 april jl.), uitgekozen ben om gastdesigner te zijn bij de eerstvolgende challenge (105). 
Hoe leuk is dat???!!!

Ik ben heel benieuwd wat de opdracht wordt, maar verrast en vereerd ben ik zeker!!!

Voor challenge 104 ga ik ook weer een gokje wagen. Het thema is moederdag, dus ik ga me dit weekend even wat laten invallen.

Dan nu over tot de orde van de dag, en wel mijn laatste borduurkaartje van deze week. 
Het is een elfje geworden met een drie-tal geborduurde bloemen met rijstekraaltjes. 
Kijk zelf maar...


Het plaatje is van Caron Vinson uit 2006, maar nog steeds even leuk om te gebruiken.

Gisterenavond heb ik een grote bestellingen malletjes gedaan, en deze zal in de loop van volgende week wel binnenkomen. Ik heb weer heel veel ideeën, dus ik kan niet wachten tot ze op de mat liggen. En dan snel aan de slag natuurlijk, zodat ik ze hier weer kan komen showen. Dus neem gerust nog eens een kijkje...

Voor nu een fijn weekend gewenst en maandag ben ik er weer met 3 stoere mannenkaarten!
Voor alle moeders onder ons: een fijne moederdag en geniet!

Creatieve groetjes, Gaby


14 opmerkingen:

  1. Super nieuws gaby dat je gast designer mag zijn op het MD challenge blog...altijd heel leuk! En je hebt me ook nieuwsgierig gemaakt naar je nieuwe mallen, hihi Maar gaan we vast wel snel iets mee zien. En je kaartje is weer een mooie hoor!
    Fijn weekend en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super cute project,
    have a lovely weekend
    hugs Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Gaby,
    Dat is leuk nieuws dat je GD mag zijn..een hele eer..Je kaartje is schattig, ik heb ook al die plaatjes nog van Caron Vinson, met haar plaatjes ben ik begonnen om de overstap van borduurkaarten naar scrapkaarten te maken..je hebt een mooie, geslaagde kaart gemaakt, ben benieuwd naar je mallen..Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die Karte ist wundervoll. Die Perlen und Schmetterlinge passen perfekt zu diesem tollen Motiv.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach Gaby, das ist alles so wunderschön und ich gratuliere dir zur neuen Aufgabe
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Gaby
    Wat leuk dat je GD mag zijn bij Marianne Design.
    Wat heb je die bloemen mooi gemaakt van de rijstekraaltjes, het is een prachtig kaartje.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je gd mag zijn. Dit kaartje is een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Guten Morgen Gaby, das ist eine fantastisch schöne Karte, wow...ich bin so begeistert!
    Liebe Grüsse von Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je gast dt schap! Dit is ook al weer een prachtige kaart. Leuk die bloemen van kraaltjes!!! Echt toppie!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd en wat een prachtig kaartje is dit ook weer. Leuk met die kraaltjes en vlinders. Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Gaby,
    Dank voor je superleuke reactie op m'n blog!
    Mooi van je dat een gedeelte van je opbrengst naar Kika gaat! En verkocht zullen je creaties zeker worden als ik ze zo bekijk, lekker kleurrijk!
    Fijn weekend!

    Groetjes,Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. beautiful Gaby, I like the image gorgeous design and colours. have a nice weekend
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen