Volgers

vrijdag 30 mei 2014

IJsje eten...

Goedemorgen!!!


Na al die 'zware' challenges van de afgelopen dagen cq. vorige week, was ik wel weer even toe aan wat anders, iets verfrissends haha...
Ik heb mezelf dan ook maar verwend met een lekker ijsje, jammie zou ik bijna zeggen...maar helaas, ik ben geen ijseter!

Gelukkig hoefde ik deze ijsjes ook niet te eten, ik hoefde ze alleen maar te maken en leuke kaartjes mee te vormen. Weer drie kaartjes in dezelfde stijl en voor de échte ijseter, moet er toch wel wat lekkers tussen zitten, niet dan?




Voor welke coupe ga jij? Kokos met fruit, coupe stracciatella of de aardbeitjes?
Geniet ervan, smul'se en alvast een heel fijn weekend!

Creatieve groetjes, Gaby


20 opmerkingen:

  1. heel erg mooie kaartjes werden het !
    nog een fijne dag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het alle drie hele mooie kaarten Gaby.
    Leuk zo met de ijsjes en mooi papier heb je gebruikt.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lekkere en super gave kaarten Gaby, ziet er lekker uit.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou er zo een hapje van nemen.

    ze zien er erg leuk uit.
    gr jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk Gaby, je zou er bijna trek in krijgen.

    Maar ik ben meer van het waterijs :)

    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn om te smullen Gaby!!! mooi gedaan!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. these are really yummy Gaby, I love them
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zien er erg smakelijk uit hoor, wat een frisse kaarten, leuk gemaakt.
    Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die Karten sehen aber auch lecker aus! Jetzt brauchen wir nur noch das passende Wetter dazu ;o)
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Gaby,
    Leuk zijn ze je ijsjeskaarten geworden, verfrissend, letterlijk en figuurlijk, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk zeg, Gaby! In de ijssalon in ons dorp waar ik vanmiddag was ( is er al ruim 2 jaar en ik was er nog nooit geweest) koos ik honingyoghurtijs en cheescakeijs. Lekker joh!! Ik wist eigenlijk niet wat ik moest kiezen, want er waren zoveel meer lekkere smaken
    Dus ik moet er gewoon nog eens heen....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mmm...die ijsjes zien er heerlijk uit... Hele leuke kaartjes! Ik eet niet veel ijs maar als ik uit deze 3 moest kiezen, koos ik die met de aardbeien. Zowel het ijsje als de kaart spreken ik me het meeste aan.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. So sweet cards
    njami
    have a lovely weekend
    hugs Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende 'lekkere' kaartjes Gaby... Ik hou er heel erg van moet ik zeggen...bij ons in de straat is een ijsboerderij met ook heeeeeel lekker ijs...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Gaby
    Hier krijg je gelijk trek in, wat een prachtige ijskaarten heb je gemaakt.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Gaby,

    Wowww, wat heb ik ineens trek in een lekker ijsje :-) , ik vind ze super leuk én mooi natuurlijk.

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Al weer zo'n prachtige serie Gaby en dit keer met lekkere ijsjes erop!

    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi,

    Mooie "lekkere" kaartjes heb je daar gemaakt.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. mmmmm ze zien er goed uit!!!
    En lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele mooie kaarten Gaby! Ziet er heerlijk uit met dit weer vooral! Ook je in herinnering kaart is mooi, zoals het hoort bij deze gelegenheid. :-)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen