Volgers

donderdag 8 mei 2014

Geborduurde vlinders...

Goodmorning to all of you!

Wederom dank voor al jullie bezoekjes en leuke reacties!

Vandaag een serie van 3 kaartjes, geborduurde vlinders. Het kaartje waar ik mee begin, vind ik zelf 10x niks. Ik weet niet wat het is, de kleurcombinatie (te hard???), te druk, met strik is het niks zonder strik was het ook niks, ik heb sowieso al van plaatje moeten switchen; het eerste plaatje kwam niet mooi overeen met mijn rood in het borduurpatroon, dus ja...alles zit/zat een beetje tegen op deze kaart.

Toch wil ik hem laten zien...


Tsja, zeg nou zelf...???

Zullen we maar gauw het tweede kaartje laten zien? Het is helaas een condoleance kaart, maar we hebben ze soms nodig. Dus ja, ze zullen toch gemaakt moeten worden. Mijn man had de webwinkel een update gegeven en je gelooft het of niet: er kwam gelijk daarna een bestelling binnen, en...weg kaartje! Ik had hem nog niet ingepakt...dus dat was wel érg snel deze keer. 

Maar ik moet zeggen, vond hem zelf ook wel bijzonder...


Weer eens even iets heel anders. 

En dan het laatste kaartje is een vrolijk bloemenkaartje geworden waar ik gelukkig zelf wel tevreden mee ben, hihi. Gewoon lekker blanco gelaten, die verkopen vaak het beste.


Niet te veel tierelantijn op, gewoon lekker rustig.

En daarmee komen we alweer aan het eind van dit blog van vandaag. Morgen ben ik er weer met een laatste geborduurde kaart met kraaltjes deze keer. Vanaf volgende week laat ik weer heel veel andere dingen zien, ze liggen al klaar om geshowd te worden...:-)

Freubel'se en tot morgen dan maar weer.
Have a nice day!

Creatieve groetjes, Gaby






12 opmerkingen:

  1. Die gestickten Schmetterlinge sind traumhaft schön geworden. Sie wirken so lebendig!
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vrolijk gestemde kaartjes krijgen is leuk ...
    maar in moeilijke momenten kan je er ook steun aan hebben ...
    dat bewijzen jouw sfeervolle gemaakte kaarten ...
    Een fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Gaby deine Karten sind so schön ich liebe die Gestickten Karten sehr aber ich traue mich nicht darüber sie auch zu machen
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie vlinderkaarten met prachtig borduurwerk Gaby.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi borduurwerk op je kaartjes!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous cards Gaby wow the embroidery is just gorgeous.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Gaby,
    ze zijn alle 3 heel erg leuk, dat eerste patroon heb ik ook ooit geborduurd in zachtgeel en blauw, misschien zijn de kleuren te hard..maar toch een lief kaartje net als de rest..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind ze alle drie erg mooi Gaby
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn alle drie heel mooi al denk ik dat de strik je stoort, verder vind ik de kleurencombi wel mooi hoor. Het tweede kaartje is heel toepasselijk rustig en formeel, daarom was ie ook zo snel weg. De laatste is helemaal super. Prachtige kaartjes. Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het zijn 3 hele leuke kaartjs geworden Gaby.....de 1e fris van kleuen leuk die geborduurde vlindertjes......de 2e heel mooi en stijlvol als condoleancekaartje...en ook de 3e is een waar toppertjes....KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow Gaby, drie op een rij. Ik vind de eerste kaart niet verkeerd hoor! En het borduurpatroontje van de derde is schattig! Waar haal je alle tijd vandaan om zoveel moois te maken???!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen