Volgers

zondag 18 mei 2014

Geborduurd bebeke...

Goedemorgen!

Welkom nieuwe volgers, erg leuk dat jullie me gevonden hebben. I say 'hi' to Kevin, it is so nice to have a man following my blog, thank you and welcome!!!

Gisteren vond ik wéér een leuke challenge om aan mee te doen, en daar ik deze week toch in de challenge-kaartjes zit, kan deze er natuurlijk ook bij. Dus ging ik gisteren aan de slag.

Ik kon hier gelijk één van mijn nieuwe malletje op uit proberen, dus twee vliegen in één klap zullen we maar zeggen. 

De challenge vond ik op:

Challenge 62 geboorte (jongen of meisje)

Dit is mijn inzending:


Borduurpatroon: Joke de Vette
Borduurgaren: onbekend
Mallen: Marianne Design (bloemen en speldjes), Joy Crafts (vlinders)
Overig: strass-steentjes

Morgen laat ik óók een challenge-baby-kaart zien, maar weer in een hele andere stijl.
Benieuwd wat jullie ervan vinden, ik lees het graag!
Dank ook deze keer weer voor alle leuke en lieve reacties en jullie tijd om mijn blog te bezoeken!

Fijne zondag en tot morgen dan maar weer.

Creatieve groetjes, Gaby


17 opmerkingen:

  1. Hoi Gaby,

    Supermooi kaartje. Kei tof.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gaby,

    Supermooi kaartje. Kei tof.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een hele mooie babykaart Gaby.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Gaby, ich bin so begeistert, das ist eine so traumhaft schöne Babykarte geworden.
    Einen schönen Sonntag wünscht Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Gaby,
    Ja dit is er één met een hoog lief gehalte!!! Enig kaartje met de mooie malletjes!
    Een zonnige dag en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje is dit Gaby,
    Mooi geborduurd en lief de takjes en bloemetjes, fijne dag, Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die Babykarte ist fantastisch geworden, ganz wundervoll gestaltet mit der Fadengrafik und der tollen Deko.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Gaby,

    Wat een mooi en super lief kaartje!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk en lief kaartje .
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Gaby,
    Leuk dat je mijn blog hebt weten. Te vinden en bedankt voor het compliment en het volgen!
    Ik ga jouw blog natuurlijk ook volgen, vooral de vintage kaartjes vind ik super en deze geborduurde babykaart zo schattig, leuk patroontje!
    Fijne week
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Gaby,
    wat een mooi en lief baby borduurkaartje
    heel mooi !
    lieve groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Gaby,

    Via, via kwam ik op je blog terecht en ben je gelijk gaan volgen.
    Je babykaartje is zooooo schattig!
    Het is een lief en fijn kaartje!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk gemaakt! wat een werkje zeg, dat borduren.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo gaby
    Wat een schatje van een babykaart, zo mooi geborduurd, je hebt er lekker de gang in, fantastisch.
    dank je wel voor het meedoen aan de challenge van de Fadengrafik.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Total süß Deine Karte.

    Vielen Dank für Deine Teilnahme an der 62. Fadengrafik-Challenge.

    Gruß BAstelfeti

    BeantwoordenVerwijderen