Volgers

donderdag 22 mei 2014

Gastdesigner...

Een vrolijke goedemiddag allemaal!

Vandaag gaat de nieuwe challenge 105 bij Marianne Design in. Voor deze challenge mocht ik GASTDESIGNER zijn, zo leuk!!!

Al gauw kreeg ik van Anita de opdracht doorgemaild en deze luidde:
VERJAARDAGSKAART.
Nou, daar wist ik me wel raad mee.

Ik mag dan ook nu (eindelijk) mijn kaartje laten zien:


Is het geen schatje geworden?

Kijk voor deze nieuwe challenge en meer voorbeeldkaarten op:
http://mariannedesign.blogspot.nl/

Marianne Design: ik vond het een hele eer dat ik gastdesigner mocht zijn, BEDANKT!!!

Dan wil ik langs deze weg ook iedereen bedanken voor alle leuke en lieve reacties, en lovende woorden omtrent mijn werk voor Stg. Kika. Ik doe het met heel veel liefde en plezier allemaal, en de eerste grote mijlpaal is bijna bereikt...

Wil jij op de hoogte blijven van het aantal verkochte kaartjes, het inmiddels gedoneerde bedrag aan Stg. Kika, de agenda, aanbiedingen en meer? 
Schrijf je dan via mijn site in voor de gratis nieuwsbrief. Doe het nu, de eerstvolgende nieuwsbrief verschijnt op 1 juni, en wie weet is dan de eerste grote mijlpaal bereikt...

Daarnaast wil ik dit jaar de 5000 kaarten voor Stg. Kika zien te bereiken, gaat het lukken???
Wat denk jij???

Doe mee en voorspel jouw aantal, zie mijn blogpost PRIJSVRAAG helemaal bovenaan en win leuke prijzen!!!

Morgen ben ik er ook weer, met een challenge-kaartje...:-) Ik heb er nog een aantal in de wacht staan, dus leuk als je weer even langs komt en je reactie geeft. Ik lees ze met veel plezier!!!

Dank je wel allemaal!

Fijne dag (hier is geen zonnetje te bekennen...) en see you tomorrow!
Creatieve groetjes, Gaby













31 opmerkingen:

  1. Das zeker een eer. En je hebt er een prachtig kaartje van gemaakt. Ik zal eens een gokje wagen :)
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is zeker een schatje geworden!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card Gaby. Love the cute image and the colours.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuke verjaardagskaart heb je gemaakt als gastdesigner Gaby! Hij is echt super geworden.
    Groetjes,
    Marleen
    MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb je weer leuk ingekleed hoor ...
    Ik word er zelf vrolijk van ...
    Nog een fijne donderdag ...
    lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie verjaardagskaart heb je gemaakt voor het MDchallenge blog!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een feestelijke kaart!
    Was net naar binnen gegaan om te kleuren maar zit nu weer heerlijk in het zonnetje!!
    Een fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vergeet je helemaal te feliciteren dat je gastdesigner mocht zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig dat je gastdesigner mocht zijn maar......voor hun ook wel fijn want wat een prachtige kaart heb je gemaakt zeg, ik ben trouwens ook je volgster geworden, hoef ik hier ook niets te missen;)
    liefs Hanny♥http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zoals je ziet ben ik ook je volgster geworden!.
    Wat een eer dat Gastdesigner mocht zijn, je kaart is echt superleuk, helemaal in de kleuren van de Nederlandse vlag!.
    Wat mooi dat je zoveel kaartjes maakt voor Kika, echt TOP!!!!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaby, deine Karte ist soooooooooo schön, danke für deine kommentare
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ontzettend leuk voor je dat je Gastdesinger mocht zijn....super!
    En je kaartje ziet er op en top uit hoor.....prachtig zo in het rood/wit/blauw!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Gaby,
    Wat leuk dat je GD mocht zijn, je hebt een prachtige kaart gemaakt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deine Karte als Gastdesigner ist sooo schön geworden, ganz zuckersüß gemacht.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een schitterende kaart in mooi rood, wit, blauw Gaby.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super mooi inspiratiekaartje als Gastdesigner...super leuk in die mooie kleurtjes ...heel feestelijk ook met die vlaggenlijntjes.....KNAP gedaan!!!
    Net als het fantastische werk wat jij doet voor Kika.....Ik bewonder het ....zo geweldig....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel tof kleurrijk kaartje.
    Groetjes ,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele leuke verjaardagskaart!
    Super dat je gast-designer mocht zijn. Gefeliciteerd hoor.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig voorbeeld kaartje voor het Marianne blog een eer hè om gast designer te mogen zijn! Je verjaardags kaartje is prachtig Gaby....vrolijk....en een echte feest kaart!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een enig kaartje heb je gemakt. Ik zag hem al bij Marianne Design op het blog staan. Lekker vrolijk en mooi in de Nederlandse kleuren!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. een heel mooi kaartje en van die vrolijke kleurtjes, echt leuk.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het is een lekker Hollands kaartje geworden Kei gaaf!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beautiful card Gaby, I love the design.
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Congratulations on being a guest design Gaby, just a stunning design and colors.

    Hugs Daine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. HI Gaby!!! :) What a STUNNING creation! Love these colors and the buntings across the top!

    ps .. thank you for the sweet words on my blog! I am now your newest follower as well! ;)

    Big Hugs,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat leuk dat je gast disigner mocht zijn, fantastische kaart heb je gemaakt!!!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  27. a lovely bright and cheery birthday card!
    hugs, annie x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh this is just such a sweet card, I love your design!!
    Mel. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Gaby,
    plaats net mijn kaartje op MD challenge 105 en zag dat jij de gastdesigner was! Leuk, een hele eer maar dik verdiend!
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen