Volgers

vrijdag 23 mei 2014

Butterflies...

Hallo allemaal!

Welkom nieuwe volgers, erg leuk dat jullie me hebben gevonden!
A warm welcome to all of you, my new followers!

Dank je wel voor alle leuke reacties op mijn kaartje voor Marianne Design, ik krijg er rode wangetjes van...

Vandaag weer een challenge kaartje.

Challenge # 27 vlinders

Dit is mijn inzending:


Achtergrond: vlinders
Embossing: vlinders
Malletje: vlinders (Joy Crafts) 
Plaatje: vlinder-baby (Marieke's Design)
Overig: losse vlinders (Joy Crafts)

Meer vlinders kon ik er niet op krijgen...:-)
En met een snufje andere ingrediënten, toverde ik deze VLINDERkaart.

Dit weekend kom ik beide dagen weer ander challenge-kaartjes laten zien, dit gaat zo door tot en met dinsdag. Voor de rest van de week ga ik me dit weekend wat laten invallen...

Geniet er van, freubel'se en tot morgen!

Creatieve groetjes, Gaby








13 opmerkingen:

  1. Good morning sweetie, this is just gorgeous, loving the colours, hugs Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Gaby ... jij maakt kaartjes aan de lopende band ...
    maar ze zijn keer op keer zo gezellig mooi ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook al weer zo'n schatje! Ik ben ook druk bezig met de vlinders, maar ben niet zo snel als jij ;-) Fijn weekend! Liefs Nanna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gaby, dit is echt een vlinderkaart, zoveel vlinders Prachtig. Ik vertelde m'n vader dat je 5000 kaarten dit jaar wou gaan verkopen voor Kika. Hij zei dan moet ze heel wat kaartjes maken... Dus dat lopende band wat hier boven staat klopt dan wel aardig...:)
    Fijn weekend! Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou Gaby....deze vlinderkaart heb je prachtig in elkaar getoverd hoor!.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eine wundervolle Schmetterlingskarte, sehr schön gestaltet.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gabi, deine Karte ist richtig süss geworden
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Gaby,
    die vlindermal is zó mooi..lief plaatje een toppertje weer, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje Gaby, zo mooi met die vlindertjes en dat geweldige mooie kant, prachtig gemaakt.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Gaby,
    Wat een mooie kaart met de vlinders, het kant staat er ook erg mooi bij.
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen