Volgers

maandag 26 mei 2014

Blommeke...

Morguh allemaal!


Vandaag laat ik weer een challenge kaartje zien en wel een blommekes kaart deze keer.

Deze is te vinden op:

paars en kant

Dit is mijn inzending:


Achtergrond, plaatje en labels: Studio Light/Janneke Brinkman
Malletjes: Joy Crafts
Overig: kant, paper-flowers en strass-steentjes

Een fleurig bloemenkaartje wat ik ook in het roze en zacht oranje maakte...en weg waren ze toen ze in de webwinkel stonden...
Het is dan ook een hele mooie lijn wat Studio Light heeft uitgebracht, ik hou wel van een blommeke en je ziet: er zijn dus meer mensen met me!!!

Hopelijk doe je er weer inspiratie mee op!

Fijne dag en see you tomorrow.
Creatieve groetjes, Gaby







22 opmerkingen:

  1. Zo wil ik de maandag iedere week wel starten ...
    Vrolijke vlinders, bloemetjes ... leuk
    Fijne week ... Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een hele mooie vlinderkaart Gaby.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke lieve kaart Gaby, ik snap wel dat hij bij veel mensen in de smaak valt...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie, fleurige kaart
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart met "blommekes"haha, kant doet het ook altijd goed en die vlindermal is gewoon prachtig.
    Fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje, die mal is echt mooi he ik heb hem gekregen voor moederdag en ben er zo blij mee.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die Karte mit den Blümchen und Schmetterlingen ist wundervoll geworden.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeg het met bloemen hè! altijd goed!
    Heel leuk is je kaartje Gaby!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bloemen zijn altijd goed op een kaart vind ik persoonlijk. Ik vind je kaart van vandaag erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart Gaby!
    Prachtig gedaan met de paarse vlinders en het kant.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Gaby,
    Leuk met de vlindermal, het kantje en de blommekes, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi, Gaby!
    Een fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart met de mooie vlinderrand.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er weer op en top prachtig uit Gaby.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Absolutely Stunning sweetie, hugs Pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Eindelijk je blog gevonden:0 Ik ga je volgen hoor. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Gaby,

    Wat een schitterende kaartjes heb je gemaakt. Toppie!!

    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Gaby,

    Wat een gezellige fleurige kaart, leuk hoor.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige vlinderkaart Gaby.....en ook je babykaartje is schitterend!

    groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart Gaby,

    Echt gaaf.

    Groetjes,

    Adrienne

    BeantwoordenVerwijderen