Volgers

dinsdag 6 mei 2014

Aardbeien...

Goodmorning!

Welkom nieuwe volgers! En natuurlijk dank voor alle leuke reacties!
Leuk dat jullie me zo volgen, zelfs op het blog van Hobbyhandig. Erg leuk om ook hier jullie reacties te zien!

Ook ik heb weer een blogrondje gemaakt, complimenten voor een ieder van jullie!
Wat is het toch leuk om te zien hoe iedereen creatief bezig is op zijn eigen manier, ieder met een eigen stijl, kaarten in Nederland, maar ook kaarten over de grens. Weer zo anders allemaal, en overal haal je wel weer een stukje inspiratie uit. 

Well done dames, en blijf vooral zo doorgaan!!!

Zit je inmiddels al klaar met je bakkie aardbeien (en slagroom...) binnen handbereik?
Nee? Wat is dat nu? Dan moet je maar genieten van deze beer, die vanochtend al vroeg op pad was om aardbeitjes te plukken...


Eén van de kaartjes die ik vorige week maakte. Van alle kaartjes die ik je deze week wil laten zien, hebben vele niet lang het daglicht gezien. Binnen 24 uur werden ze al verkocht en ze zitten inmiddels al in een gesloten donkere doos om op de post te gaan...

Zo ook dus dit kaartje. Het is wederom een geborduurd kaartje met een patroon van Martine Rippe. Om wat kleur in het kaartje aan te brengen, is het patroon daarna ingekleurd. De rest mag eigenlijk wel duidelijk zijn, niet?

Een lief, zoet kaartje...al zeg ik het zelf, haha.

En weet je waar je aardbeitjes ook heel goed voor kan gebruiken? Voor cupcakes...
En die zie je morgen op het blog van Hobbyhandig.

Donderdag zit ik weer hier en dan gaan we fladderen...

Fijne dag en see you!

Creatieve groetjes, Gaby



16 opmerkingen:

  1. Een lief en schattig kaartje ...
    Leuk met de aardbeitjes en vlindertjes ...
    Fijne dinsdag ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o wat een prachtige kaart Gaby en het ziet er zo lief uit.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Oh, wat een schatje. Zo'n leuk kaartje.


    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een mooie kaart. Ik ben benieuwd naar de aardbeitjes op HH.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig lief kaartje is het geworden. Heel leuk gedaan.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wou dat er een bakkie aardbeien met slagroom binnen handbereik stond, ben er gek op die zomer koninkjes, heb ze al gegeten! Een enig kaartje heb je weer gemaakt Gaby en ik ben benieuwd naar je cup cake!
    Fijne dag verder en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schatje Gaby
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit een beauty van een kaart Gaby!!!!
    ook benieuwd naar de cupcakes en wat er gaat fladderen,

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Gaby,
    Na een verdrietige dag ( we hebben vandaag onze border collie Connor moeten laten inslapen) heb ik net als troost een lekker bakje yoghurt met aardbeien en muesli gegten..Ik vind je aardebeienkaartje schattig..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje Gaby

    groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Eine wundervolle Karte. Fadengrafik und Motiv passen perfekt zusammen. Toll auch coloriert.
    Viele Grüsse
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super schattig kaartje, ziet er ontzettend leuk uit.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een super lief kaartje Gaby...leuk dat beertje met zijn overheerlijke aardbeitjes...
    bedankt dat je volger geworden bent bij mij, ook ga je volgen en probeer zoveel mogelijk langs te komen om al het het leuks te bewonderen ....al duurt het bij zomerdag wel eens wat langer....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. WOW, ist das eine wunderschöne Karte, ich bin total begeistert...Kompliment!
    Liebe Grüsse von Bea

    BeantwoordenVerwijderen