Volgers

vrijdag 2 mei 2014

40 jaar getrouwd...

Goedemiddag!

Hèhè dames, daar ben ik dan eindelijk. Vandaag een druk daggie gehad met veel bestellingen, pakjes/facturen maken etc etc. Het is geweldig te zien hoe klanten altijd op de nieuwsbrief reageren. Hoe meer kaarten er over de toonbank vliegen (om het maar zo te noemen...), hoe beter voor Stg. Kika natuurlijk.

Het kaartje wat ik vandaag laat zien, is ook een kaartje wat ik op bestelling maakte. 
Het is een kaartje voor mensen die 40 jaar getrouwd zijn. Het moest een beetje een klassiek kaartje worden, maar ook weer niet té klassiek. Het moest een beetje een modern kaartje worden, maar ook weer niet té modern én...vooral geen schreeuwende kleuren zoals roze, rood of paars.

Er zaten dus nog al wat wensen aan het kaartje. Ik besloot om een 'klassiek' plaatje in een 'modern' jasje te steken en heb de kaart in het groen/wit gemaakt.


Een achtergrond met vlindertjes vond ik wel leuk bij deze kaart. Dit geeft toch weer een beetje het moderne eraan. Het 3D plaatje is van TBZ, voorzien van goudglitter. 
Achter het plaatje een leuke stans gebruikt van Joy Crafts. 

Sinds ik in het bezit ben van mijn Big Shot, gebruik ik eigenlijk helemaal geen plakteksten meer, eerlijk gezegd vind ik ze persoonlijk een beetje 'oudbollig'. Echter kwam ik met losse letters op dit kaartje niet weg, dus moest ik wel voor een plaktekst gaan. Een labeltje gemaakt en hier de tekst op verwerkt. Weer een beetje het klassieke dus...

Een leuke vlinder gestanst om het geheel af te maken. Al met al vind ik het toch wel een aardig kaartje geworden. 

Als de post meewerkt, heeft deze klant het kaartje vandaag ontvangen. Ik ben heel benieuwd naar haar reactie...

En ook die van jullie natuurlijk...:-)

Als laatste dank ik iedereen voor de leuke reacties, het volgen van mijn blog en alle nieuwe 'followers': een heel hartelijk warm welkom!!!

Tot mijn volgende blogpost dan maar weer. Dit weekend kom ik nog even terug met een challenge-kaartje en vanaf maandag kom ik de hele week borduurkaartjes showen. Ik heb hard doorgewerkt, dat blijkt wel weer. Immers moet mijn voorraad op peil blijven voor mijn klanten en Stg. Kika, want daar doen we het voor!

Iedereen een heel fijn weekend!

Creatieve groetjes, Gaby




10 opmerkingen:

  1. Eine wundervolle Karte zum 40. Hochzeitstag! Super schönes und sehr passendes Motiv.

    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een enig kaartje. Een goede combinatie tussen modern en klassiek.
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart voor een 40-jarig huwelijk.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,

    Opdracht geslaagd zou ik zeggen. Je kaartje ziet er prachtig uit.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Gaby
    Het is een plaatje, mooi geworden in deze kleuren, mooi zijn de plaatjes van T.B.Z.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi jubileum-kaartje is dit !
    Prachtig zo in groen-wit.
    FIJN WEEKEND !
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Gaby,
    Hele mooie, chique kaart, die cirkelmal van Noor is ook wel erg mooi, ik gebruik zelf vaak een gestempelde tekst, ook heel erg leuk.
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card Gaby. I love the dies you have used.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schitterend kaartje
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen