Volgers

vrijdag 18 april 2014

Vroege Kerst...

En daar ben ik nog een keer voor vandaag...

Zo kijken we uit naar de Pasen, en zo zitten we alweer in de Kerstkaarten. Wat vliegt de tijd toch...:-)

Ik zag nog een leuke Kerst-challenge. Eigenlijk vind ik het persoonlijk nog veel te vroeg om Kerstkaartjes te laten zien, maar ik zit er al weer vanaf februari in, dus waarom niet eentje publiceren? 
Eens moet toch de eerste keer zijn, en ik vond dit wel een heel toepasselijke kaartje om mee te beginnen.

Mijn eigen blog is pas een paar weekies oud, ik blog al bijna 2 jaar bij Hobbyhandig (elke woensdag) en heb een jaar in het Designteam van Studiolight gezeten, waar ik ook met regelmaat een blog plaatste.
Dus bloggen is mij niet geheel vreemd. 

Om al mijn nieuwe volgers te bedanken, vond ik een Kerstkaartje met een Forever Friend beertje wel gepast.

De challenge is te vinden op:
eenhoopinspiratieborduurkaarten.blogspot.nl
Maak een kerstkaartje

En hier is dan de lieve Forever Friend beer, ofwel mijn inzending:


Borduurpatroon: Sjaak van Went, Flora en Fauna 2
Borduurgaren: Mettler
3D plaatje: Forever Friends
Overige: hoekpons, zilver plaksterretjes

Ze blijven leuk deze plaatjes. Wie weet ga ik strakkies nog wel een paar kaartjes borduren, ik heb de smaak weer te pakken...:-)

Goed weekend!

Creatieve groetjes, Gaby











15 opmerkingen:

  1. Gaby, je geborduurde kaarten zijn enig. En ik spreek uit ervaring, het is ook lichtelijk verslavend....
    Veel crea plezier dit weekend, ik ga lekker aan mijn deken zitten haken.
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig ik heb vandaag ook net een kerstkaartje gepost.
    Ze blijven lief deze plaatjes van Forever Friends.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je mooie borduurkaartjes gemaakt, super!!!
    De tijd vliegt inderdaad bij jou, Pasen en Kerst op 1 dag haha.

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gaby,
    Dit is een prachtige kerstkaart en ook de paaskaart(en) van je vorige post zijn weer super..ik heb ook veel kaarten geborduurd voordat ik met scrappen begon..wens je hele fijne paasdagen, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Gaby, een heel mooi patroon wat je schitterend hebt geborduurd, ook het forever friends plaatje vind ik heel leuk en lief op je kaart. Fijn dat je mee doet met de challenge van EHI, veel succes.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooi geborduurde kaart!!! Bedankt voor je deelname bij EHI-borduurkaartenblog.
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo Gaby.
    Bedankt voor het volgen van mijn blog en de compliment op mijn kaarten.
    Deze kerstkaart is heel mooi en prachtig geborduurd.

    Gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such beautiful cards Gaby on your blog. Marvellous embroidery.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeps...bij jou gaat de tijd wel erg snel...;-) Maar je kunt niet vroeg genoeg met kerstkaarten beginnen. Wat een leukerd!
    Leuk dat je mij bent gaan volgen. Ik ben bij jou volger geworden.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kerst kaart. Mooi patroon en geweldige kleurtjes.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Gaby,
    wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt! Mooi dat een deel van de opbrast van je kaarten naar Kika gaat. Ik ben donateur, maandelijks en vind het een heel geode doel! Ik hoop dat je veel kaarten zult verkopen!
    Leuk dat je volger bij me bent geworden. Ik word het ook bij jou!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Gaby,
    Bedankt om het volgen van mijn blog .
    Ben nu ook je volger geworden.Veel plezier alvast in blog land .
    Wat een mooie borduurkaart heb je gemaakt de tijd gaat zeker snel en stel vast heel snel bij jou :)
    Lieve Groeten Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kerstkaart en bedankt voor je deelname bij EHi borduurkaarten
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Gaby. Wat een prachtige kerstkaart. Lief plaatje. Bedankt voor het meedoen bij de EHI borduurblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart heb je gemaakt en bedankt voor het meedoen bij de EHI borduurblog.Groetjes Sietie.

    BeantwoordenVerwijderen