Volgers

zondag 27 april 2014

Voorjaar...

En hier ben ik dan weer...met mijn tweede blogpost voor vandaag. Ook dus weer een challenge.

Deze vond ik op:

Voorjaar

Dit is mijn inzending:


Een lekker voorjaars-achtergrondje met roosjes, vogeltjes en de hoedjes die Snoesje zelf kwijt is...
3D plaatje: Snoesje van Marianne Design
Mallen: Memorybox en Joy Crafts
Overig: lint, veel zijden roosjes, een tekstlabel en houten vogeltjes.

Ik word er helemaal blij van, van deze kaart, van het voorjaar...heerlijk! Op de achtergrond hoor ik zelfs vogeltjes tsjilpen, hoe toepasselijk kan het zijn? Als dat geen voorjaar is...

Ook voor vandaag weer een mooie voorjaarsdag gewenst en tot morgen!

Creatieve groetjes, Gaby



13 opmerkingen:

  1. wat een vrolijke kaart Gaby heel erg leuk.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card Gaby. I love the flowers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie en lieve kaart Gaby. TOP!
    Grtjs Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Gaby,
    Ik zie overal jou gezicht opduiken bij de volgers en dacht ik ga een kijkje bij je nemen! Wat heb je een prachtig lente kaartje gemaakt, al die vogeltjes en bloemetjes daar wordt je toch blij van! Ik probeer steeds je blog te gaan volgen, maar krijg steeds een error van Google bij je ik probeer het straks nog een keer en anders een andere keer!
    Hobby groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Gaby,
    Prachtige voorjaarskaart, maar van het voorjaarsweer word je niet blij, het plenst hier inmiddels, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Gaby,
    wat een prachtig voorjaarskaart heel mooi en frisse kleurtjes
    fijne dag
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig voorjaarskaartje Gaby met prachtige zachte kleuren bloemetjes en papier.
    Dank je voor je bijdrage bij EHI, veel succes.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heerlijk vrolijk kaartje heb je gemaakt Gaby en leuk dat je mij bent gaan volgen.....ik zal mij hier bij jou ook aanmelden.
    Groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dit een schatje Gaby, mooi met al die roosjes, hier word ik vrolijk van.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooie en vrolijke kaart Gaby
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Gaby,

    Wat een leuke dingen maak je en van je laatste kaartje kun je alleen maar blij worden:):)

    Erg leuk dat je bent gaan volgen en uiteraard ik ga me ook bij jou aanmelden

    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een vrolijke voorjaarskaart heb je gemaakt. Wat fijn dat je meedoet bij EHI

    BeantwoordenVerwijderen