Volgers

zondag 27 april 2014

Vissen...

Goedemorgen!

Niet verwacht, maar ik kom vandaag toch even met 2 kleine blogpostjes. En dat op zondag...
Ik vond gisteren namelijk 2 leuke challenges en daar wil ik dan toch wel eigenlijk aan mee doen.

De eerste challenge vond ik op:

Challenge 26 # Mannenkaart

En wat maak je voor mannen?
Voetbal (of andere sporten), biertjes, misschien een leuke vintage kaart, maar ik heb gekozen voor vissen en dan praat ik echt over de hengelsport zelf.

Dit is mijn inzending:


Het achtergrondje zat kant en klaar bij het plaatje.
3D plaatje: ik weet niet meer van wie...
Mal: Joy Crafts
Overig: touw, plakpareltjes, 'regendruppels' en visjes

Voor de échte visliefhebber moet dit kaartje toch wel goed in de smaak vallen, niet?

Ik ga snel naar mijn tweede post voor vandaag, weer een andere challenge...
Ben zo bij je terug!

Creatieve groetjes, Gaby





4 opmerkingen:

  1. Gaby deine Karte ist wunderschön gemacht
    schönen Sonntag noch
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaart Gaby,
    wat zijn de visjes leuk..super gedaan..
    Ik vertrek nu bijna naar freubelland, fijne zondag, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Gaby,
    schitterende mannenkaart
    supper die visje !!!
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een stoere mannenkaart Gaby, de visjes vind ik er ook zo mooi bij staan.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen