Volgers

dinsdag 1 april 2014

Uiltjes...

Hallie hallo!

Daar ben ik weer...misschien wat later als gewend, maar vergeten ben ik jullie niet...:-)
Ik heb net de nieuwsbrief verstuurd, dus je bent weer op de hoogte. 
Ontvang jij nog geen nieuwsbrief? Meld je dan nu aan via de site en profiteer van leuke aanbiedingen, blijf op de hoogte van de markten, zie de laatste nieuwtjes, kortom: je mag hem eigenlijk niet missen!


Over tot de orde van de dag...
Van de week had het Kruidvat (piep...sluikreclame...:-)) leuke knutselboekjes in de schappen liggen.
Ze waren wat aan de kinderlijke kant, maar gewoon koddig, leuk en lief: ik moest én zou ze maken.
En met wat eigen fantasie, maak je in een handomdraai de leukste kaartjes. 


Zelf hou ik wel van deze stijl, maar ze zijn ook goed te gebruiken voor kinderkaartjes natuurlijk.
Ik heb veelal via het voorbeeld gewerkt, hier en daar de achtergrondjes wat aangepast of er leuke hoekjes aan geponst. Verder doen strikjes, strass-steentjes of evt. teksten het goed bij deze kaartjes en geven het nét wat meer uitstraling. 


Maar natuurlijk zijn er nog 1001-mogelijkheden voor deze kaartjes.
Het knipwerk is simpeltjes te noemen, maar heel goed te doen voor wellicht een beginneling...
Kaartjes maken hoeft helemaal niet moeilijk te zijn. Het gaat vaak om het knipwerk en daar kan je met deze plaatjes goed mee oefenen. 


Ook al is dit dan misschien 'kinder-werk', ik blijf ze leuk vinden!
Van deze serie hadden ze ook nog leuke koddige beesies in het assortiment, en ja, die zie je donderdag!
Morgen zit ik weer aan de 'andere kant', op het blog van Hobbyhandig natuurlijk. 


Ik ben heel benieuwd wat jij van deze kaartjes vindt...laat je het me weten?

Tot morgen/donderdag!

Creatieve groetjes, Gaby




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen