Volgers

vrijdag 4 april 2014

Twee nieuwtjes...

Goedemorgen freubelaars,

Wat een sombere dag vandaag, bah. Maar...heerlijk weer om te freubelen...:-)
Deze week blijven we in de beestjes zitten. Zoals ik maandag al liet weten, vandaag 2 meidenkaarten met konijntjes. 


Twee nieuwtjes op de kaart te ontdekken: een nieuwe embossingfolder en het konijnen-malletje.
Deze kaart gemaakt in het lila, de kleur van het jurkje. Eerst een achtergronddessin geknipt en leuke hoekjes eraan geponst. Hierop gebroken wit gebruikt voor de embossing en ook weer de hoekjes geponst. 

Het plaatje 3D gemaakt en hier en daar wat konijntjes eromheen.
De schuine strik maakt de kaart af.


Deze kaart, in het rood, bijna op dezelfde manier opgebouwd. De randen van de embossing heb ik getamponeerd met wat lichtrode inkt. Ook hier het plaatje weer 3D gemaakt, de konijntjes en hier gekozen voor een rechte strik.

Persoonlijk had ik verwacht dat de konijntjes iets meer zouden uistralen (een oogje en snorharen bijv. door embossing), maar helaas. Ik kwam er ook niet echt goed mee weg met de konijntjes, maar ze passen wel bij de plaatjes. Moet me hier nog wat anders voor laten invallen, deze kaartjes zijn aardig te noemen...

Wat vind jij? 

Ik wens je een heel goed weekend en freubel er lekker op los!
Maandag ben ik er weer met, op verzoek, paaskaarten...dus Elma, kijken!

Creatieve groetjes, Gaby



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen