Volgers

maandag 28 april 2014

Tropisch...

Hallie hallochen,

Voor ik mijn blog start, al mijn nieuwe volgers: van harte welkom!!! Leuk dat we elkaar kunnen inspireren.
En wat een onwijs leuke reacties allemaal, geweldig! Dank jullie wel!

Dames, ik kan er toch echt niks aan doen: hier is het weer een prachtige voorjaarsdag. Ik hoorde dat het gisteren elders in het land flink geregend heeft, we hebben hier geen druppel gezien...:-)

Het was écht lekker zonnig, ramen/deuren open, de was buiten (met een heerlijk windje zo droog natuurlijk...), en het gefluit van de vogeltjes, heerlijk! En ja, die vogeltjes heb ik deze keer terug laten komen op mijn kaarten. In mijn ogen zijn het tropische vogeltjes, dus gewerkt met lekker veel en felle bonte kleurtjes en er leuke drukke kaartjes van gemaakt. Ik hou er wel van.


Alle drie de kaarten zijn op dezelfde manier opgebouwd. Leuke drukke achtergrondjes met vogeltjes erin of course.
Het gebruik van veel malletjes, de mooie inmiddels welbekende bloem (Kreaxions), swirls en houten vogeltjes. Deze keer gewoon blanco kaartjes, er is altijd wel iemand die van vogeltjes houdt...


Deze vind ik zelf helemaal geweldig, qua kleur, de dubbele bloemen, de strik. 
En als laatste pietje nummer 3:


Tropisch, niet dan? Het paste echt in het geheel zonnig plaatje van gisteren...

Maar...om de dames die gisteren regen hebben gehad, niet te vergeten...daar heb ik gisteren ook speciale kaartjes voor gemaakt. Die laat ik je morgen zien! Wat je al niet van een 'regen-achtig' kaartje kan maken...Nieuwsgierig? Neem dan morgen weer een kijkje!

Voor nu nog een fijne middag en avond gewenst.

Creatieve groetjes, Gaby







14 opmerkingen:

  1. Hallo Gaby,
    wauww drie prachtige kaarten
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Gaby,

    those cards are wonderful. I love the bright colours.

    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Gaby,

    Je gaat als een speer, erg mooi gemaakt.
    Regen hebben wij hier in het hoge noorden zeer zeker gehad.
    Jammer als je een vrije dag hebt maar is niet anders.

    Ben erg benieuwd naar je creatie voor morgen.

    Fijne dag/avond en groeten van Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gaby,

    Je gaat als een speer, erg mooi gemaakt.
    Regen hebben wij hier in het hoge noorden zeer zeker gehad.
    Jammer als je een vrije dag hebt maar is niet anders.

    Ben erg benieuwd naar je creatie voor morgen.

    Fijne dag/avond en groeten van Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Gaby, stuk voor stuk, ze zijn erg mooi! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke en prachtige vrolijke kaarten Gaby.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie en kleurrijke creatie!
    Leuk dat je mijn blog hebt gevonden, word ook gezellig volger bij jou.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Moeilijk te zeggen welke de mooiste is...want ze zijn alle drie prachtig !
    Groetjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauwwww wat een mooie kleurrijke kaarten
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaarten. Leuk met de tropische vogeltjes.
    Hier (Hoekse Waard) hadden we gisteren en vandaag ook mooi weer...zonder een druppel regen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Gaby,
    Wij hadden gisteren de hele dag plensbuien en vandaag was het al niet veel beter, laat in de middag kwam de zon door, maar ik heb de wintertrui aan dan weet je het wel..Je kaartjes zijn prachtig lekker zomers en vrolijk, met prachtige bloemen, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt! Ik vind ze super. Vrolijk en genoeg erop te zien.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is echt heel mooi, vooral de kleuren.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen