Volgers

donderdag 10 april 2014

Top 5...

Goedemorgen freubelland!

Vandaag heb ik me maar eens de moeite genomen om wat blogs van andere freubelaars op te zoeken en me bij hen aan te sluiten als 'follower'. Dus als je niet weet wie ik ben, kom dan gauw even een kijkje nemen en wie weet mag ik jullie dan hier ook begroeten...

Wat heb ik toch een moois voorbij zien komen, prachtig! Van kaarten tot haakwerkjes en alles wat daar tussen zit. Leuk om te zien wat jullie zoal maken. 

En nu ben je zeker ook nieuwsgierig wat ik vandaag weer voor je in petto heb?
Wel...ik heb de top 5 samen gesteld van mijn mooiste kaarten de afgelopen periode. 

Te beginnen op nummer 5: 


Een kaart gemaakt met de prachtige vellen van Janneke Brinkman-Salentijn. 
Hierin mochten de roosjes van Marianne Design en het vogelkooitje van Joy Crafts niet ontbreken.
Ja, en dan die houten vogeltjes...die maken de kaart echt af!

Op nummer 4:


Een Snoesje-kaart, vellen van Marianne Design. Lekker zomers met paper-flowers, swirls, een mooi frame van Memorybox en ook hier mochten het vogelkooitje en de vogeltjes niet ontbreken.

Op nummer 3: 


Een beetje een vintage-achtige kaart met make-upjes etc. Hier heb ik de mooie vlindermallen van Joy Crafts in verwerkt. De bloem is van Kreaxions, één van mijn favorieten! Geweldig te combineren in dit geval met swirls en blaadjes.

Op nummer 2: 


De kaarten worden steeds uitgebreider, zoals je ziet. Ik hou er wel van. Lekker drukkies, veel stansjes, paper-flowers etc. Op deze kaart heb ik jute als achtergrond gebruikt, wat een heel leuk effect geeft. En het plaatje van Francien's katten past hier helemaal bij!

Op nummer 1:


Dit is écht mijn favoriete kaart op dit moment. Romantic Pictures gecombineerd met mooi blauw. Deze dame heeft heel zachtblauw in haar jurk zitten, maar door het felle blauw van de bloemen en vlinders haalt het op deze kaart de hele grauwe kleur grijs op. 

Vorige week liet ik je een aantal rustige kaarten zien, maar je ziet: deze kaarten hebben weer een totaal andere stijl. Voor elk wat wils dus. Nog meer variatie in stijlen vind je natuurlijk op mijn site, vergeet daar ook niet te kijken!

Ik wens je nog een hele fijne zonnige dag en ga vooral door met al je prachtige freubels!
Tot morgen!

Creatieve groetjes, Gaby




1 opmerking:

  1. Hoi Gaby,

    Leuk dat je mijn volger bent geworden!!
    Jou kaarten zijn super leuk en je top 5 is heel mooi samengesteld,prachtige kaarten.
    Fijn weekend ,
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen