Volgers

donderdag 17 april 2014

Secretaressedag...

Goedemorgen blogland!

Op de eerste plaats wil ik al mijn nieuwe volgers van harte welkom heten, leuk dat jullie me gevonden hebben en met regelmaat een kijkje komen nemen! Dank ook voor alle leuke reacties, complimenten en lieve woorden (ook gisteren op het blog van Hobbyhandig). 

Voor ik het vergeet: Ans, bedankt voor je tip...als het goed is, is de woordverificatie nu uitgeschakeld...:-)
Cora en Corrie: jullie werken, evenals ik, ook voor het goede doel, vooral blijven doorgaan! Chapeau!
En alle overige dames, ik geniet van al jullie creaties, prachtig!

Vandaag is het secretaressedag, heb jij al een mooi boeket bloemen van je baas gekregen? 
Nee? Wat is dat nou? Dan moet ik dat maar doen...
Speciaal voor alle 'vergeten' secretaresses, dit kaartje...zo denkt er tenminste nog iemand aan...


Het is een lekker druk kaartje, met een wat ouder plaatje van Le Suh, maar zo passend bij vandaag: een fleurige bloemenmand. 
Als achtergrondje ook iets gekozen met bloemetjes, want ja, daar draait het vandaag allemaal om. 
Links van de kaart een rozenkantje en naast de mand de mooie vlindermal van Joy Crafts gebruikt. De 'plakrand' ook afgewerkt met hetzelfde rozenkantje als links. 

Ook de losse vlinders van Joy Crafts gebruikt, één daarvan op het stansje verwerkt voor een dubbel effect.
Verder is de kaart opgesierd met een strik en wat strass-steentjes.

Met deze kaart heeft iedereen toch wel een beetje secretaressedag, of niet?

Een hele fijne (secretaresse)dag en tot morgen, dan ben ik er weer met de 2 laatste Paaskaartjes van dit jaar...

Creatieve groetjes, Gaby


1 opmerking:

  1. Hoi Gaby,
    Prachtige kaart heb je gemaakt, lekker vol, dus veel op te zien, super gedaan..
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen