Volgers

donderdag 24 april 2014

Romantic Pictures...

Goedemorgen allemaal!

Ja, vandaag ben ik er wel heel vroeg bij. Ik 'moet' nl straks naar een klant om een bestelling af te leveren. Moest nog even voor deze mevrouw de factuur uitdraaien, en maar gelijk even de tijd genomen om mijn bloggie voor vandaag te posten. Gedaan is maar gedaan, niet?

Ik ga jullie 3 kaartjes laten zien met Romantic Pictures, gecombineerd met malletjes. 
Waar het hoofdzakelijk omdraait zijn de strikjes. Gisteren op het blog van Hobbyhandig, heb ik uitleg gegeven hoe zo'n strikje gemaakt is.

Heb je het gemist? Mocht je geïnteresseerd zijn, kijk dan nog eens even op onderstaande link:

Wellicht een leuke tip voor je...

Het kaartje waar ik gisteren mee opende bij Hobbyhandig, is deze:


Ik heb deze keer gekozen om de Romantic Pictures met allerlei kleurtjes te combineren. Een bonte achtergrond waar de kleur van het jurkje van het meisje inzit. Verder veel labels verwerkt, bedrukt lint met de tekst: Life is beautiful, het vogelkooitje van Joy Crafts en...of course de strik afgewerkt met een bloem. 

Het tweede kaartje ziet er weer heel anders uit, gecombineerd met blauw en roze:


Hier een nostalgisch achtergrondje met blauw erin, ook weer veel labels, de mooie hartenmal eveneens van Joy Crafts, de welbekende strik inmiddels, wat roosjes en een vlinder. Deze kaart heeft mede door deze kleurtjes een zachtere uitstraling als de eerste kaart. 

And last but not least...ik liet gisteren al een detail van deze kaart op het blog bij Hobbyhandig zien, maar hier is ie dan (ik moet zeggen, mijn favoriet door het kleurgebruik):


Deze kaart gecombineerd met aqua-blauw/groen. Heel gewaagd, maar ik vind het wel kunnen. Het plaatje is gecombineerd met 2 mallen van Memorybox, ook hier weer de strikjes opgesierd deze keer met een roosje, wat vlindertjes (malletje Kreaxions) et voilà: weer een kaartje af. 

Romantic Pictures in een heel ander jasje, maar ik (al zeg ik het zelf...) vind ze best wel leuk geworden. 
En jij?

Voor ik afsluit, wil ik natuurlijk wederom al mijn nieuwe volgers van harte welkom heten! Leuk dat jullie een kijkje komen nemen en dank voor al jullie leuke, lieve reacties! Ik lees ze met plezier, maar ook voor jullie allemaal: chapeau chapeau, wat een mooie creaties heb ik weer gezien!

Hoop dat deze kaartjes ook weer wat inspiratie geven...

Have a nice day en tot morgen! 

Creatieve groetjes, Gaby






2 opmerkingen:

  1. Hoi Gaby,
    Handig zoals jij de strikjes maakt, ik gebruik altijd de bowdabra, maar het systeem is in feite hetzelfde..maar door artrose, is het voor mij handiger om een hulpmiddel te gebruiken..ze zijn alle 3 mooi, maar de laatste vind ik qua kleurgebruik, schitterend..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. BEELDSCHOON alle 3 de kaartjes zijn even mooi.
    Fijne dag, liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen