Volgers

vrijdag 25 april 2014

Parelmoer...

Een stralende ochtend allemaal!

Welkom nieuwe volgers, welcome to all of you, wilkommen ihr alle!
Leuk als je 's morgens je peecee opstart en je ziet dat er nieuwe volgers en nieuwe reacties zijn. Erg leuk allemaal, en tuurlijk probeer ik iedereen een tegenbezoekje te brengen. 

Dank ook deze keer weer voor alle leuke reacties, ik heb ze met veel plezier en twinkelende oogjes gelezen...:-)

Voor vandaag 3 kaartjes gemaakt met plaatjes van TBZ-kaart, 3 parelmoertjes. Van tijd tot tijd blijven deze plaatjes mooi om te gebruiken. 

De eerste kaart waar ik mee begin, wil ik tevens laten meedoen aan de challenge:

Challenge 9: bloemen


Een paars bloemachtig achtergrondje
3D plaatje: TBZ-kaart
Mallen: Joy Crafts
Overig: lint en pareltjes

De tweede kaart, een condoléancekaart. De minst leuke kaarten om te maken, maar helaas soms nodig in het leven. Ik hou ze altijd heel erg strak, dus benieuwd wat jullie van deze kaart vinden...


Ik vond het wel eens mooi om af te wijken van de standaard kleuren en dit zachte blauw op het donkerbruin vond ik, gezien het plaatje, wel een mooie combinatie.

En dan nummer drie van vandaag, waar ik zelf niet zo heel erg tevreden over ben. Maar dat heb je dus ook wel eens...Ik denk dat het een beetje teveel 'hartjes' is...

Het is een trouwkaart, maar bijvoorbeeld ook goed te gebruiken voor zoveel jaar getrouwd natuurlijk, of samenwonen. De kleurcombinatie vind ik wel mooi, maar ik had beter iets van kant of zo aan de zijkanten kunnen gebruiken. Toch wil ik hem jullie laten zien, want meningen verschillen enorm...


Dat was het weer voor vandaag. Ik ga snel verder en wie weet zie ik jullie later vandaag wel weer in freubelland. Ik heb nog een aantal bestellingen te gaan, dus ik krijg mijn weekend wel weer om.
Doe je gesellie mee?

Fijn weekend, fijne Koningsdag en tot maandag.

Creatieve groetjes, Gaby







10 opmerkingen:

  1. Vind ze alle drie prachtig Gaby!!! Die bloemen en zwanen zo prachtig!!!!
    Is je goed gelukt hoor!!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaby wat heb je toch een talent! Je tovert steeds weer de mooiste kaarten uit je handen! Leuk dat je me ook gaat volgen. Ik heb de laatste maanden helass weinig tijd voor het blog van HH en had ook regelmatig problemen met het plaatsen van berichtjes. Dus het ligt even stil. Maar dat komt in de toekomst vast wel weer goed!
    Fijn weekend,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaby these card designs are eye candy. Gosh they are stunning.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gaby,
    Mooie serie heb je weer gemaakt, prachtige plaatjes, erg leuke kaartjes, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaby wat een prachtige kaarten heb je gemaakt.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Gaby
    Ik ben ook helemaal weg van de plaatjes van T B Z, jij hebt drie schitterende kaarten gemaakt met deze parelmoer plaatjes, echt prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 3 schitterende kaarten. Alle 3 heel verschillend maar allemaal even mooi. Ook je trouwkaart waar jezelf niet zo tevreden over bent. Ik de hartjes mal aan de zijkanten heel goed passen.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou Gaby, die mogen er meer dan wezen hoor...zijn die chique zeg!
    Groetjes en nog fijn weekend Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou Gaby ik vind ze alle drie prachtig. Bedankt voor je deelname aan ons HH-blog.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen