Volgers

vrijdag 18 april 2014

Paashaasjes...

Goodmorning ladies!

Daar ben ik weer, is het bij jullie ook zo grauw? Bah, er kan hier volgens mij zo een flink pak regen uit de lucht vallen. Benieuwd wat dat de komende Paasdagen geeft...

En over Pasen gesproken...zoals beloofd vandaag nog 2 Paaskaartjes, op de valreep zullen we maar zeggen.
Het zijn 2 geborduurde kaarten (een en het zelfde patroon) die ik vorige week nog even 'snel' maakte en daarna gelijk op de post heb gedaan. Weer 2 blije gezichten gemaakt bij de ontvangst van deze kaarten...:-)
Altijd zo leuk om te horen!

En met onderstaande kaart doe ik zelfs mee met de challenge:

KIC Challenge 31 Pasen

Dit is mijn inzending:


Borduurpatroon: tsja, als ik dat nog eens wist...???
Borduurgaren: Mettler
3D plaatje: Yvonne Creations
Overig: hoekpons, strass-steentjes

En weet jij al hoe je Paasdagen eruit zien? Lekker samen met je gezinnetje, familie of er op uit? 
Brunchen, high-tea'n, wokken? Als het maar leuk en gesellie is natuurlijk. 

Ik ga je hele fijne Paasdagen toewensen, niet te veel eitjes eten en hopelijk krijgen we een beetje zon, dan heb ik het nl. ook...:-)
Dinsdag ben ik er weer. Voor komende week heb ik weer heel wat kaartjes op de planning staan, dus jouw bezoekje aan mij blog zou leuk zijn. Ik heb met veel plezier de afgelopen dagen jullie reacties gelezen, erg leuk allemaal!

Voor ik het vergeet, brengt deze Paashaas jou nog snel een eitje...


Fijn weekend en geniet!

Creatieve groetjes, Gaby







2 opmerkingen:

  1. Hoi Gaby,
    Wat leuk dat je mijn blog hebt gevonden! Welkom! Natuurlijk kom ik even terug kijken, nog niet zo lang een blog zo te zien? En dan al zoveel creaties geplaatst, echt super mooi allemaal. Ben je gelijk ook gaan volgen hoor!
    En dan ook veel voor een goeddoel, echt super.
    We hebben hier in huis ....geloof vier kika beren, zo super mooi. En er is een tijd geweest dat mijn dochter op jeugdland hiervoor kleertjes, etc, voor de beer aan te kleden kocht. De opbrengst hiervoor geen weer naar Kika.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gaby!

    Wow! Ik blijf het toch altijd een prachtig stukje werk vinden om een kaart te borduren, Ik doe dat zelf ook nog ,maar neemt veel meer tijd in beslag dan een scrapkaart, dus vaak doe ik het dan tussen de bedrijven door.

    Ik ben heel blij dat je mee doet aan onze challenge, en wil je dan ook bedanken voor je bijdrage aan KIC!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen