Volgers

dinsdag 8 april 2014

Deco-ballen...

Hallo freubelland,

Wat een weersverandering in vergelijking met gisteren. Het is maar koud te noemen vandaag, brrr...
Dus dat wordt strakkies lekker freubelen en heel veel theetjes drinken...:-) Doe je gesellie mee?

Zoals beloofd vandaag een aantal deco-ballen op het programma.
Ze zijn zo leuk te maken, maar nog leuker om op te sieren. Een 'simpele bal aan een lint' kan natuurlijk iedereen maken, ik vind het juist leuk om ze wat meer aan te kleden, om het zo maar te noemen.


Tussen de twee helften van deze deco-bal, heb ik een leuk kantje verwerkt. Bovenaan een aantal strikken, die je telkens in een andere richting knoopt, zodat er een soort van rozet ontstaat. Afgewerkt met een roosje, wat zich heel makkelijk met wat kit laat vastzetten.


Bij deze deco-bal kun je juist heel goed de vorm van de rozet zien. Ook hier weer 3 verschillende soorten lint gebruikt, maar deze keer alle in het blauw. Afgezet met een paper-flower, ook weer vastgezet met kit. Zo krijgt deze deco-bal weer een hele andere uitstraling.

Ook maakte ik nog een aantal zomerse deco-ballen, met bloemen. Deze kun je de hele zomer door in je huis laten bengelen. Ook hier weer gewerkt met diverse kleuren lint en afgezet met een paper-flower. 


So easy...

En het ziet zo leuk uit! Je kunt er zoveel mee variëren. Voor meer deco-ballen en ideeën kijk je op de site natuurlijk. Ik ga straks ook weer deco-ballen maken, kerstballen. Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen...

Wat donderdag hier op het programma staat, ik weet het nog niet... 
Voor morgen bij Hobbyhandig iets heel anders als kaartjes, maar ook zo leuk om te maken!
Laat je verrassen zou ik zeggen.

Een fijne dag met veel theetjes gewenst...:-)
Tot de volgende keer.

Creatieve groetjes, Gaby





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen