Volgers

donderdag 24 april 2014

Op de valreep...

Hallo ladies,

Hier ben ik nog een keer. Nog even snel de pc aangezet voor ik weg moet.
Ik zag van de week nog een leuke kerst-challenge en deze loopt morgen af, dus...nog snel even langs deze weg mijn inzending.

Kerst


Een lekker druk achtergrondje.
3D plaatje: Yvonne Creations
Mallen: Memorybox en de kerstster is van Leane Creatief
Overig: een tekstlabel, wat touw en zijden bloemetjes

Je ziet ladies: ik heb de smaak te pakken.

Nu ben ik er echt van tussen en ga ik mijn bestelling afleveren en op de koffie bij mijn klant...:-)

See you!

Creatieve groetjes, Gaby




10 opmerkingen:

  1. prachtig Gaby helemaal leuk.
    liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super lieve en hele mooie kerstkaart Gaby.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woww Gaby wat een schatje!!! Dank je voor je bijdrage bij EHI, veel succes.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gaby,
    Super wat een leuke kerstkaart, lekker vrolijk, mooi gedaan, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Gaby ,jetzt hats Funktioniert, ich darf doch du sagen??? dein Blog ist wunderschön auch deine Karten sind sehr schön, danke für deinen Kommentar
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Gaby
    Wat een schatje van een kerstkaart, lekker vrolijk papier, het plaatje en de bloemen staan er super leuk op.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Gaby,
    Wat een leuk kert kaarst. Schitterend gemaakt.
    Ik heb ook naar verder op je log gesnuffeld. Jij bent van alle markten thuis. Je maakt ook schitterende geborduurde kaart.
    Ik kom zeker vaker bij je snuffelen op je blog.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart heb je gemaakt.
    Bedankt dat je mee hebt gedaan bij EHI

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieve kerstkaart met dit schattige plaatje.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen