Volgers

maandag 14 april 2014

Net even anders...


Goodmorning to all of you!

Zoals je wellicht hebt gezien, ben ik nog niet zo heel lang aan het bloggen. Ik ben nog veel aan het uitzoeken, puzzelen en dingen proberen te vinden. Zo zie ik wel een aantal volgers, maar deze zijn weer niet opgenomen in het foto-database-je, om het zo maar te noemen. Hoe dit werkt, ik weet het nog niet. Ik heb al van alles geopend, geprobeerd, gelezen, maar helaas krijg ik een aantal foto's (en namen) er niet bijgezet.

Sorry voor jullie! Maar heb je een goede tip voor me, altijd welkom natuurlijk!
Maar hoe dan ook, welkom natuurlijk nieuwe volgers. Leuk dat jullie een kijkje zijn komen nemen. Dank voor jullie leuke reacties en complimenten! 

Ook ik heb dit weekend op verschillende sites zitten neuzen, en wat ik zie is prachtig te noemen! Ik beheers zelf geen stempel-technieken, dus alle kaarten die ik hiervan zie, vind ik zóóóóó geweldig mooi! Helaas kan ik niet bij iedereen een reactie plaatsen, dit kost teveel tijd en die tijd heb ik nodig om kaartjes voor Kika te maken.

Ik werk veel op bestellingen, draai met regelmaat hobbymarkten en moet hiervoor mijn voorraad op peil houden. Maar ik zal proberen jullie te blijven volgen en wat ik tot nu toe allemaal gezien heb, is gewoonweg geweldig te noemen! Chapeau voor jullie allemaal en blijf vooral zo doorgaan!

Zullen we dan nu maar een kaartje laten zien? Voor vandaag is het één kaartje geworden...beetje zieligjes..., maar we hebben nog zoveel te bloggen, dat we ook wat moeten bewaren, niet dan?

Het is een kaart (in opdracht gemaakt) voor een 25-jarig huwelijk. 


Deze keer wilde ik eens even geen 3D, maar iets heel anders. 
Twee geëmboste champagne-glazen vond ik wel heel erg leuk voor dit jubileum. Aan de zijkant gewerkt met de leuke hartenmal van Joy Crafts. 
Het stansje tegen de embossing aangeplakt en de naad afgewerkt met hartjeslint (en dit aan de rechterkant ook laten terugkomen). Met losse letters heb ik de tekst opgebouwd en de kaart verder opgesierd met een leuke strik afgewerk met roosjes, wat plakpareltjes en hartjes. Et voilà, het kaartje is af. 

Ik ben heel benieuwd wat jij van deze stijl vindt, laat je het me weten? 
Mijn man vond hem heel strak maar mooi, zelf weet ik het eigenlijk niet...dus ik ben heel benieuwd naar de reactie van de klant of van jullie.

Ik ben er weer van tussen. Morgen ben ik er weer met 2 'beauties'..., laat je verrassen.
Tot dan!

Fijne dag en creatieve groetjes, Gaby





1 opmerking:

  1. Ik vind hem enig je kaart. Heel strakmaar daardoor juist prachtig.
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen