Volgers

dinsdag 22 april 2014

Mylo...

Een stralende goedemorgen!

Hello ladies, allemaal fijne Paasdagen gehad? Lekker er op uit geweest? Het weer was immers best lekker, dus daar lag het niet aan. Of heb je nog wat kunnen freubelen tussen het zoeken van de Paaseieren?

Ik in ieder geval wel, en voor deze week staan er weer een aantal leuke kaartjes op het programma.

Voor we hiermee verder gaan, natuurlijk eerst een welkomstwoord aan al mijn nieuwe volgers!
Leuk dat jullie een kijkje zijn komen nemen, nog leuker dat jullie mijn volger zijn geworden en nóg leuker...bedankt voor alle mooie en warme reacties!!! Daar krijg ik rode wangetjes van...:-)

Ook ik heb dit weekend weer prachtige creaties voorbij zien komen op diverse sites, wat zit er toch een hoop creativiteit onder ons. Geweldig, dames: blijf vooral zo doorgaan!

Dan nu over tot mijn kaartjes van vandaag. Bijna 3 gelijke...maar wat blijven ze leuk: Mylo, van Leane Creatief en om het plaatje helemaal compleet te maken, heb ik ook nog een Lea'bilitie hierbij gebruikt.




Een leuk achtergrondje, het plaatje in 3D gemaakt (of course...) en verwerkt in de Lea'bilitie, een leuke strik en als laatste de tekstmal van Nellie Snellen. Zo heb je binnen 'no time' weer een leuk kaartje af. Althans...dat vind ik natuurlijk. 

Morgen laat ik je op het blog van Hobbyhandig zien, hoe je van de kleinste stukjes lint, gaas of kant, toch nog een leuke strik kan maken. Donderdag laat ik je dan hier het eindresultaat zien met een aantal voorbeeldkaarten. Dus als je even niks te doen hebt, kom dan weer gesellie langs...

Ik hoop dat ook deze kaarten weer een stukje inspiratie voor je zullen zijn. 
Geniet er in ieder geval van!

Fijne dag en tot donderdag (of morgen bij Hobbyhandig natuurlijk...)!

Creatieve groetjes, Gaby


9 opmerkingen:

  1. Hallo Gaby...bedankt om wat op mijn blog te plaatsen...ik kom dan ook maar meteen een kijkje nemen en wauw...wat maak jij ook mooie dingen...dus ik ga volger worden...
    Groetjes en tot volgende keer
    Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk geworden je kaartjes echt schattig.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super lieve en hele mooie kaartjes Gaby.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gaby,
    Wat heb je een prachtige serie kaartjes gemaakt, wat een leuk 3D plaatjes en de strikken passen er super bij..groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een superleuke serie kaartje met schattige Mylo erop.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo gaby
    Het zijn alle drie schatjes van kaarten, ook zo leuk met de strikken.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Gaby,

    Het zijn alle drie "snoepies"wat verschillend ook door gebruik van andere kleuren, erg mooi op elkaar afgestemd!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Drie prachtige kaarten! Echte schatjes! Super!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Gaby, wat een gave kaartjes zijn het geworden. Mylo is inderdaad schattig en dan zo'n grote strik erbij. Dat heeft iets heel speciaals. Leuk dat je een trouwe volger blijkt....zo kunnen wel elkaar steeds inspireren!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen