Volgers

donderdag 3 april 2014

Koddige beesies...

Een zonnige ochtend!

Zoals beloofd gaan we vandaag naar de dierentuin, ofwel...koddige beesies bekijken. 
Dit zijn de kaartjes van het andere boekje van het Kruidvat. Zo leuk, lief en koddig; daar word je toch helemaal blij van, niet?


Maar natuurlijk zijn ze vooral gemaakt en bestemd voor kinderen. Ik heb ze dan ook vrij 'neutraal' gehouden. Hier en daar een strikje, een ballon of een bloemetje en ze verder bijna geheel volgens voorbeeld gemaakt. De plaatjes spreken al voor zich, zijn al groot genoeg en bedekken bijna al een hele kaart. Dus veel tierelantijn behoeven deze plaatjes niet. Maar je maakt ze natuurlijk wel in je eigen stijl...


En zo lopen we langzaam door de dierentuin...van de leeuwen naar de vosjes en van de vosjes naar de olifanten...


Zelf ben ik helemaal gek op dieren, dus in de dierentuin voel ik me helemaal happy! Het zijn altijd zulke leuke uitjes, dus wie weet breng ik je weer op ideeën voor het komend weekend? Vergeet ook niet langs de aapjes te lopen, daar kan ik echt wel uren kijken...


Mijn blog zit er bijna op. Ik hoop dat ik je wederom heb laten genieten van al dit moois. Meer koddige beesies vind je op de site natuurlijk, goed snuffelen want ze staan her en der verspreid. En tegen dat het er dan bijna opzit, zien we nog de pinquins...die waggelende obertjes die ook zo koddig zijn om naar te kijken.

Als dat geen feestje is...


Ik hoop dat je een leuke dag in de dierentuin hebt beleefd...:-)
Ik zie je morgen weer.

Have a nice day.
Creatieve groetjes, Gaby









Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen