Volgers

dinsdag 29 april 2014

In de regen...

Hallo blogwereld,

Ja, een goedemiddag kan ik er deze keer niet van maken. Wie zit 'op te scheppen' over 2 mooie voorjaarsdagen, wordt onmiddelijk gestraft. Het regent hier, of beter gezegd: het plenst hier...
Dus mijn kaartjes voor vandaag passen dus ook deze keer weer helemaal binnen het plaatje.

Het zijn twee kaartjes gemaakt met al wat oudere plaatjes van Le Suh, maar ik blijf ze leuk vinden. Alles wat lief, leuk en schattig is, daar hou ik wel van. 

Ook deze keer weer 2 kaartjes in dezelfde stijl, maar in een ander kleurgebruik.
En hier zijn ze dan:



Een voorgevormd achtergrondje, de Happy Birthday mal van Joy Crafts, een lint/strik voor de afwerking en een grote paper-flower om het geheel toch een beetje een vrolijk tintje te geven...

Niemand vindt het natuurlijk leuk om op je verjaardag regen te hebben, maar dit kaartje maakt dan weer een hoop goed. Dus het 'regen-achtige-effect' op deze kaart, heb ik toch nog een 'zonnetje' weten te geven. 

En zo zijn er weer 2 kaartjes klaar voor de voorraad. 

Ik ga mijn nieuwsbrief eens voorbereiden, die moet deze week ook weer de deur uit. Vind jij het leuk om op de hoogte te blijven van nóg meer achter mijn kaartjes? Zoals bijvoorbeeld, de stand van zaken naar Stg. Kika, aanbiedingen, een markt overzicht etc etc, meld je dan via de site aan voor de gratis nieuwsbrief en ontvang deze maandelijks in je mailbox. 

Daarna ga ik naar freubelland, kom je ook? 
Morgen blog ik weer bij Hobbyhandig en deze keer staan er uiltjes op de planning. Donderdag ben ik weer hier met een leuke poezenkaart, voor de liefhebber...

Een fijne middag nog en see you later!

Creatieve groetjes, Gaby

www.dolfijnecreaties.nl

PS: Ook deze keer natuurlijk weer een hartelijk welkom aan alle nieuwe volgers. 
Bedankt voor alle leuke reacties op onderstaande kaarten, ik lees ze met veel plezier!!!

2 opmerkingen:

  1. Die Karten sind so süß geworden. Wundervolle Motive und super schön in Szene gesetzt.


    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gaby,
    Wij hadden tot half 6 prachtig weer en nu ook weer plensbuien, donder en bliksem..
    Je hebt weer 2 schattige kaartjes gemaakt, zó lief en toepasselijk..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen