Volgers

woensdag 16 april 2014

Challenge-kaartje...

Goedemiddag!

Gisterenavond kwam ik al surfend over een aantal sites, een leuke challenge tegen. 
Vannacht lag ik me te bedenken, of dit niet iets voor mij zou zijn?

En waarom eigenlijk niet? Immers...wie niet waagt, wie niet wint, toch?

Dus trok ik vanmiddag de stoute schoenen aan en ging aan de slag voor deze challenge:

Challenge #6 Holland en rood/wit/blauw

Dit is mijn inzending:


Borduurpatroon: Sjaak van Went, Flora en Fauna 2
Borduurgaren: Mettler
3D plaatje: Doe Maar
Mallen: Nestabilitie (Boekenvoordeel) en vlinders van Kreaxions
Overig: lint, strass-steentjes

Een echt Hollands kaartje in de grachten van Amsterdam. 
Heel benieuwd wat jij er van vindt, ik hoor het graag!

Fijne middag en tot het volgende kaartje maar weer.

Creatieve groetjes, Gaby




5 opmerkingen:

  1. Hoi Gaby,
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt voor het Borduurkaartenblog, dat vindt Corrie vast heel leuk dat je meedoet..groetjes Ans
    p.s. wil je misschien woordverificatie uitzetten?? dat is zo lastig reageren..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Gaby
    leuk dat je mijn volger bent geworden,. ik dus nu ook van jou.
    Wat leuk dat je al gelijk een kaart hebt gemaakt voor Ons borduurkaartenblog, dank je wel voor je deelname.
    Je kaart is prachtig geborduurd en mooi afgewerkt, jij doet veel voor Kika lees ik, ik doe veel voor Post voor Kanjers, héle goede doelen .
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige Hollandse kaart met mooi borduurwerk, bedankt voor je deelname bij Ons borduurkaarten blog.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Gaby, prachtige kaart heb je gemaakt. Echt helemaal Hollands. Leuk dat je meedoet met de challenge van Ons borduurkaartenblog. groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig rood-wit-blauw-kaartje! Dankjewel voor het meedoen bij Ons Borduurkaartenblog.

    Goede Paasdagen!
    Groetjes Lisanne, DT Ons Borduurkaartenblog
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen