Volgers

dinsdag 15 april 2014

Beauty...

Hallie hallo!

Daar ben ik weer, zoals gezegd: met 2 'beauties'...
Ook deze kaartjes maakte ik in opdracht. 

Eentje voor een dame op leeftijd. Zij houdt van mode, schoentjes, tassen, geurtjes, kettingen en alles wat daar tussen zit en het tweede kaartje voor een jonge meid, zij houdt van mode, schoentjes, tassen, geurtjes, kettingen en alles wat daar tussen zit. En als deze laatste in het roze zou kunnen zijn, zou het plaatje helemaal compleet zijn. Nou, met deze opdracht wist ik me wel raad...leuk!

Het eerste kaartje voor de dame op leeftijd, moest dus een vintage kaart worden...


Een vintage-look als achtergrondbasis is het begin van deze kaart. Schuinlings een kantje geplakt met dubbelzijdige tape. Het stansje is van een mal van Joy Crafts. Het plaatje wordt 3D gemaakt en in het midden van de cirkel geplakt. Verder is de kaart opgesierd met paper-flowers, labels en een dubbele strik van touw gemaakt.

Het roze kaartje voor de jonge meid, ziet er als volgt uit:


Het plaatje bevat een roos, dus deze heb ik in het achtergrondvel laten terugkomen. Ook hier weer een mal gebruikt van Joy Crafts en deze een beetje schuin op de kaart geplakt. Achterlangs de strik, een label en wat zijden bloemetjes maken deze kaart af. Op de voorgrond nog 2 maal de roosjes van Marianne Design, dat kon deze kaart best hebben. 

Helemaal dus in stijl op vraag van de klant. Als dit geen 'beauties' zijn...

Morgen zit ik natuurlijk weer op het blog van Hobbyhandig en donderdag ben ik weer hier! Waar ik dan mee kom? Laat je verrassen!

Fijne dag, freubel'se en see you.

Creatieve groetjes, Gaby






5 opmerkingen:

  1. Ik vind ze allebei erg leuk geworden. Helemaal geschikt voor je klant.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gaby,
    Dankjewel voor je berichtje, nu kon ik je blog wel vinden..Mooie kaartjes heb je gemaakt..ik wil je graag volgen, kan alleen geen volglijst vinden..groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heyy Gaby , leuk gemaakt hoor !!
    Ben ook je volger geworden , vee plezier met bloggen !1

    Liefs Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gaby,
    Mooie kaarten heb je gemaakt!
    En je hebt er weer een volger bij.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaartjes Gaby, leuk dat je mijn volger bent geworden. Ik was een rondje blog aan het doen en kwam een kijkje bij je nemen. Ik kom gezellig als volger bij je terug.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen