Volgers

maandag 10 maart 2014

Zonnig kaartje...

Hallo allemaal,

Lekker van het weekend genoten? En vooral van het zonnetje? 
Ik heb heerlijk gefreubeld dit weekend, en wil je lachen? Ik heb Kerstkaarten gemaakt.
Vanaf 1 februari ben ik al volop met de Kerstkaarten bezig, warm of niet warm, ze moeten toch écht gemaakt worden.

Maar natuurlijk ga ik je nu nog geen Kerstkaarten laten zien.
Tussen de bedrijven door is het me toch nog gelukt om een zonnig kaartje te maken. 



Deze bloemen zijn gemaakt met één van mijn eerste mallen. Ze zijn zo geweldig, en je kunt er zoveel mee variëren. Op deze manier krijg je toch echt een heel zonnig gevoel bij dit kaartje, vind je niet?

Wil jij meer zonnige kaartjes zien? Kijk dan a.s. woensdag op het blog van Hobbyhandig of hou deze week mijn eigen blog in de gaten!

Fijne week en geniet van alle komende zonnige dagen.

Fijne avond voor nu.
Creatieve groetjes, Gaby











Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen