Volgers

vrijdag 14 maart 2014

Vlinders...

Goodmorning!

Zoals beloofd, laat ik vandaag 3 (soortgelijke) kaartjes zien. Plaatjes uit één en dezelfde serie, deze keer in combinatie met mooie embossing als achtergrond. 

Kaartjes maken hoeft helemaal niet zo moeilijk te zijn, kijk naar onderstaande voorbeelden.
Vrolijke frisse kleuren, in combinatie dus met mooie embossing, afgezet met wat lint en strikjes, het plaatje 3D maken, hier en daar een vlindertje en je hebt weer een leuke zonnige kaart. 


Op deze kaarten heb ik gebruik gemaakt van de tekst-mallen van Joy Crafts. Zoals ik al eerder zei, helemaal verslaafd aan en bijna voor mij onmisbaar in mijn collectie. Ik maak er sinds kort veelvuldig gebruik van. 


Op deze kaartjes vond ik het een leuke aanvulling, maar de tekst zou je in dit geval ook kunnen weglaten. Plak dan je plaatje in het midden en sier je kaart verder op met wat meer vlinders. Kaartjes maak je vooral naar eigen inzicht, maar laat ook dit weer een leuke inspiratie voor je zijn.


Ga je er mee aan de slag? 

Dit was hem weer voor vandaag. Maandag ben ik weer terug en dan...gaan we "babietjes kijken".
Tot dan!

Fijn weekend.
Creatieve groetjes, Gaby


1 opmerking: