Volgers

maandag 31 maart 2014

Meiden...

Goedemorgen!

Fijn weekend gehad? Nog een leuk freubeltje gemaakt?
Ik wel... de kaartjes voor deze week. Zoals ik vrijdag al zei, staat er weer heel wat op de planning. 
Te beginnen met 2 meiden-kaarten.

Op het Hobbyfestival te Hilversum laatst, kreeg ik weer leuke vellen gedoneerd. Er zat een hele serie bij van leuke meisjes aan het strand, bij de molen, met dieren...etc. Voor vandaag de eerste 2 met dieren. 


Het meisje zit in het park, met een kitten op haar schoot. Een achtergronddessin met hierop een geëmbost stukje papier maken het eerste begin voor de kaart. Het plaatje wordt 3D gemaakt en in het midden van de kaart geplakt. Bovenlangs een leuke strik. De kaart is opgesierd met de Hoera-tekst van Joy Crafts en de lantaarnpaal van Marianne Design. Deze vond ik wel erg leuk bij dit tafereeltje passen.
Verder nog wat houten vlindertjes en alweer een kaart af...


Het tweede kaartje kent eigenlijk hetzelfde principe: een leuk achtergronddessin en een stukje papier geëmbost. Ik vond het wel leuk om hier de hondenpootjes in terug te laten komen. Onderlangs heb ik een breed stuk lint geplakt, en vervolgens het plaatje (in 3D) erop. Ook hier weer de Hoera-tekst en hier vond ik het vogelhuisje van Joy Crafts leuker bij passen. De kaart is verder opgesierd met houten vogeltjes. 

Vaak is het voor jonge meiden lastig een leuke kaart te maken, maar ik denk als ze deze ontvangen dat ze hier erg blij mee zijn...!

Vrijdag zul je nog 2 kaarten uit deze serie zien...met konijntjes...oeps...

Maar eerst hebben we morgen nog: dan ben ik er weer met een aantal uilen-kaartjes. 
Nieuwsgierig? Vergeet vooral niet te kijken óf hier óf op de site...

Veel snuffelplezier!

Creatieve groetjes, Gaby







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen