Volgers

vrijdag 7 maart 2014

Mannen...

Sinds een paar jaar ben ik samen met mijn man te vinden op diverse Hobbyfestivals in geheel Nederland. Elke markt weer zien we altijd dat er een kaartje 'voor het grijpen' bij ligt, als je begrijpt wat ik bedoel...
Wordt door iedereen bekeken, leuk leuk leuk, maar...net niet gekocht. 

Afgelopen zondag in Hilversum was dit ook weer het geval. Deze keer ging het om mannen-kaartjes. Ondanks dat deze weer goed in de verkoop lagen, lag er één kaartje 'voor het grijpen', met vele complimenten, maar helaas...het kaartje werd net niet verkocht. 

Misschien iets voor jou?

Het gaat om dit kaartje, beoordeel zelf maar...:


Eigenlijk een heel simpel kaartje te noemen. Voor deze kaart heb ik de mallen-gereedschapjes van Marianne Design gebruikt. En de 'hoera-tekst' is van Joy Crafts. Simpeltjes, maar een leuke kaart voor een man, niet dan? En zo leuk te maken...

Deze kaart en vele andere mannen-kaarten zijn natuurlijk weer te vinden op mijn site. Kom je daar ook even kijken?

Ik wens je een heel goed en vooral zonnig weekend!
Creatieve groetjes, Gaby









Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen