Volgers

maandag 24 maart 2014

Lovely...

Goedemorgen!

Zo, daar zijn we weer...
Voor deze week staan er weer een heleboel afwisselende kaartjes gepland, dus zeker de moeite waard om dagelijks een kijkje te nemen.

Ik heb zoveel vellen, dat ik af en toe niet meer weet wat ik nu moet maken. Ja, dan beginnen we maar eens te bladeren in de klappers en dan kom je vanzelf wel wat tegen. 

Voor deze keer wat oudere plaatjes, maar ze blijven zo mooi en snoezig en in combinatie met leuke mallen, geef je er een hele eigen draai aan.

Te beginnen met deze kaart:


De mooie harten-mallen zijn van Joy Crafts, gecombineerd met de mooie rozen van Marianne Design. Hier heb ik ervoor gekozen om witte rozen te maken en deze later (als ze nog in de mal zitten), te stempelen met kleur. Een heel leuk effect!


Het tweede kaartje is voorzien met een mooie vlinderstans van eveneens Joy Crafts.  En ook hier weer gekozen om met de rozen te werken. Hier heb ik de rozen weer op een andere manier gemaakt. 
De roos zelf in de kleur van het jurkje van het meisje en de blaadjes en stengels in het groen, zoals een roos eigenlijk hoort te zijn. De kaart is verder afgewerkt met kleine satijnen roosjes.


In deze kaart heb ik het plaatje verwerkt in een mooi kader, een mooie mal van Leane. Ook hier weer gekozen om de rozen te verwerken en deze keer heb ik ze geheel in het roze gemaakt, wat toch ook wel weer een apart effect geeft. Deze kaart kan dit heel goed hebben.

Je ziet dus dat je op verschillende manieren met je mallen kunt werken. 

Lovely, isn't it?

Laat ook deze kaartjes je weer een hoop inspiratie mogen geven.
Geniet ervan en tot morgen!

Creatieve groetjes, Gaby






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen