Volgers

donderdag 6 maart 2014

Ik geef je een roosje...

Welkom op mijn blog!

Vandaag laat ik mijn eerste kaartje zien aan jullie. 
Al vele jaren freubel ik er stevig op los, dus dit is niet het eerste kaartje wat ik gemaakt heb...:-)

Ook blog ik al langere tijd voor Hobbyhandig, maar nu wordt het toch langzaam tijd voor mijn eigen blog. Een blog waar ik jullie dagelijks/wekelijks mijn creaties zal laten zien.

Om de dag goed te beginnen, geef ik je een roosje...
Gemaakt met de mooie mal van Marianne Design. In combinatie met andere mallen, een prachtmal om mee te werken en waar veel variaties mee te maken zijn. 

 

Gisteren heb ik op het blog van Hobbyhandig, deze kaartjes ook al gebruikt. Wil je er meer zien? 
Ga dan langs op www.hobbyhandig.nl en kijk voor meer voorbeelden.

Maak jij zelf geen kaartjes? En wil je toch in het bezit komen van deze mooie exemplaren? Kijk dan op www.dolfijnecreaties.nl en bestel!
Hiermee steun je Stg. Kika, doen!!!

Voor vandaag wens ik jullie een fijne dag en tot mijn volgende blog.
Creatieve groetjes, Gaby



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen