Volgers

vrijdag 21 maart 2014

Hoera hoera...

Goedemorgen freubelland,

Dit weekend zijn 2 van mijn vriendinnen jarig, en natuurlijk ontvingen ze beiden een mooie zelfgemaakte kaart. 

Om met de "oudste" te beginnen...sorry...

Gerda wordt a.s. zondag 62 jaar. Zij houdt van bloemen en van tijd tot tijd van een lekker gebakje. Ik vond precies het juiste plaatje voor haar.


Een leuk achtergronddessin, een stans achter het plaatje, bloemen, swirls en vlinders sieren het geheel op.
Een drukke kaart, maar ik hou er wel van.

Dit soort kaarten verstuur ik meestal in gewatteerde enveloppen, zo blijven de kaarten mooi.

Marina wordt 54 jaar, ook a.s. zondag. Zij is de laatste tijd helemaal into the mood van...breien. 
En in de Ot en Sien serie vond ik precies het juiste plaatje. 

De kaart is op dezelfde manier opgebouwd als de kaart van Gerda, kijk zelf maar:


Twee vriendinnen die op dezelfde jarig zijn, verdienen ook 'dezelfde' kaart...:-)

Dames, van harte gefeliciteerd en een leuke dag gewenst. Hopelijk schijnt het zonnetje zondag voor jullie, want op dit moment komt het hier met bakken uit de lucht vallen...

Fijn weekend allemaal en tot maandag.

Creatieve groetjes, Gaby



1 opmerking:

  1. Wat een mooie persoonlijke kaartjes, daar zullen Gerda en Marina vast heel blij mee zijn!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen