Volgers

dinsdag 25 maart 2014

Hoedjes...

Een nieuwe dag, een nieuw blog...

Vandaag ga ik jullie hoedjes laten zien. Soms heb je vellen waar je je eigenlijk geen raad mee weet. Inmiddels is wel bekend dat ik kaartjes voor iedereen maak, voor jong en oud, modern, strak, druk, met stansjes of embossing, en ga zo maar door. 

Met de hoedjes ging ik ook op deze manier te werk. Ik heb herenhoedjes én dameshoedjes gemaakt. Telkens 2 kaarten in dezelfde stijl. Voor de heren wat donkere kleuren en voor de dames de wat lichtere kleuren.



Bij de heren heb ik gewerkt met een stuk jute of spijkerstof (zo meteen te zien). Bij de dames heb ik ervoor gekozen om een breed stuk lint aan die kant van de kaart te verwerken.
Een leuke stans achter het plaatje en de teksten HOERA erbij.



     Voor de heren nog een stukje touw en/of knopen en bij de dames een leuke vlinder en/of paper flowers. 
Zo maak je eigenlijk van een 'saai' plaatje, toch nog een hele leuke kaart.

En hier de laatste 2 uit deze serie:



En zo maakte ik binnen no-time weer een 6-tal kaartjes voor de site. Weer een stukje voorraad erbij. 
Vind jij ze leuk? Bestellen kan via de site en steun hiermee Stg. Kika!

Morgen is het woensdag, de dag waarop ik blog bij Hobbyhandig. 
Dus...donderdag ben ik er weer, niet met kaartjes, maar met iets heel anders...
Kom je donderdag weer even kijken?

Fijne dag (het zonnetje breekt uit...) en tot van de week.

Creatieve groetjes, Gaby







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen