Volgers

vrijdag 14 maart 2014

Elfjes...

Goedenavond!

Leuk dat jullie mijn blog hebben bezocht en mij in de toekomst blijven volgen!
DANKJEWEL DANKJEWEL!!!

Ik kom weer even buurten met 2 kaartjes...
We blijven in de zonnige stemming zitten en deze keer 2 elfjes uit dezelfde serie, maar beiden heel anders gemaakt.

Het eerste kaartje lekker drukkies. Een leuke mal van Memory Box gebruikt voor aan de zijkant. Een leuke tekstmal en de welbekende vlinders inmiddels. Het geheel wordt opgevrolijkt door de paperflowers, strik en strass-steentjes.


Het tweede kaartje is een stuk rustiger. Ook hier een leuke mal van Memory Box gebruikt en ook weer inmiddels een welbekende vlinder. De strass-steentjes maken de kaart af. Een gewaagde kleurcombinatie, maar je ziet, het kan en vaak moet je durven...


Zo zie je dus dat je op diverse manieren je plaatjes kunt bewerken. Mijn persoonlijke voorkeur heeft het bovenste kaartje, wat heeft jouw voorkeur?
Laat je het me weten? 

Wens ik je voor nu een fijne avond en morgen ben ik er weer met de laatste zonnige blog van deze week. Voor volgende week staan er hele andere dingen op de planning, Nieuwsgierig? 

Meld je nu aan met je email-adres en je wordt automatisch op de hoogte gebracht van elke nieuwe post. Doen!!!

Creatieve groetjes, Gaby


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen