Volgers

vrijdag 28 maart 2014

Cupcakes...

Goedemorgen freubelland!

Vanochtend was ik al in alle vroegte koekjestaart aan het bakken. Een oud familie-recept, waar mijn man dol op is. En weet je wat wij vrouwen vaak hebben? Als we met het één bezig zijn, is onze gedachte alweer met wat anders bezig. 

En dat had ik dus ook...in gedachte was ik mijn blog al aan het schrijven en moest aan de vellen van Yvonne Creations denken. Die leuke, lieve, zoete poppetjes met cupcakes; dat moest het worden vandaag!


Koekjestaart, cupcakes...niet goed voor de lijn natuurlijk, maar tegen het weekend aan moet je toch wat lekkers bij de koffie/thee hebben, niet dan?
En zo leuk als kaartjes maken is, is zelf bakken ook helemaal geweldig om te doen. 

Bij deze plaatjes waren de cupcakes al gebakken...:-).
Het enige wat ik nog hoefde te doen, was de plaatjes 3D maken natuurlijk. 
Deze keer heb ik de kaartjes heel simpel gehouden, wat verschillende laagjes kleurenpapier op elkaar, een leuke hoekmal gebruikt en je kaartje is al bijna af...
Zo snel gaat dat!


Je ziet, ik maak heel veel verschillende stijlen kaarten, de een houdt immers van dit, de ander van dat. Voor elk wat wils dus. 

Voor meer kaarten met de plaatjes van Yvonne Creations kijk je op de site natuurlijk.
Het zijn vooral leuke, lieve, snoezige en mooie plaatjes, je haalt ze eruit...Ik werk heel graag met haar plaatjes.


Dan ga ik nu maar eens een kopje thee maken. Doe je gesellie met me mee?
Een heel goed en zonnig weekend en tot volgende week met weer veel nieuwe dingen zoals: meidenkaarten, uiltjes, koddige beesies en meer. 
Tot dan!



Creatieve groetjes, Gaby


2 opmerkingen:

  1. Wat een schattige kaartjes!
    Eigenlijk heel eenvoudig inderdaad maar zo ontzettend leuk!!!

    Fijn en zonnig weekend, geniet ervan!

    Liefs Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten. Lekker met al die muffins. Krijg er al trek in. Hihihi.

    Fijne paasdagen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen