Volgers

donderdag 27 maart 2014

Cadeau-zakjes...

Bonjour!

Zoals ik gisteren op het blog van Hobbyhandig al liet weten, ben ik er vandaag met de cadeau-zakjes. Zo leuk om te maken, nog léuker om te geven!

Ik kreeg deze bestelling binnen van een mevrouw. Twee van haar kleinkinderen worden 21 jaar, en ja, daar moest natuurlijk iets speciaals voor gemaakt worden. Het liefst alletwee een beetje in dezelfde stijl. 

Ik ging aan de slag. De zakjes maakte ik met een pagina uit een goed tijdschrift. Ooit al eerder een eigen sjabloon gemaakt, dus dat kon ik hier goed voor gebruiken. Het maken van het zakje stelt op zich niet veel voor, als het eenmaal geknipt en gevouwen is, zit het zo in elkaar. Je plakt het met dubbelzijdige tape, dat houdt het beste.


Het ene zakje maakte ik in het roze en het andere zakje in het lila. Ik gebruikte een leuke mal om bovenlangs het zakje te maken, dit maakt het geheel net even iets anders. Hier een leuk label met bijpassende tekst aan gestrikt.

Verder werd het zakje opgesierd met de inmiddels welbekende Hoera-tekst van Joy Crafts, een mooie paper-flower en vlinders. De leeftijd heb ik op het label verwerkt, zo wordt het nét nog wat persoonlijker.

Als dit geen leuke cadeautjes zijn...

Deze cadeau-zakjes zijn ook leuk te geven na een feestje als bedankje, vul ze met Celebrations of iets. Of wat dacht je van Pasen en/of Kerst, gevuld met een lekker chocolaatje? 
Voor een verjaardag, met een cadeaubon of een klein cadeautje? Of...verzin zelf maar iets.


"Dol-fijne" Creaties maakt deze zakjes op aanvraag, en kunnen evt. kant-en-klaar geleverd worden.
Voor meer informatie kijk op de site of stuur gerust een mailtje. 
Met zo'n (gevuld) zakje kom je zeker goed voor de dag!

Wil je er zelf mee aan de slag? Laat dit dan weer een leuke inspiratiebron voor je zijn en freubel er lekker op los. Veel plezier!

Tot morgen, fijne dag!
Creatieve groetjes, Gaby

1 opmerking:

  1. Ze zijn echt heel leuk geworden. Veel beter dan zo'n lelijke witte envelop.

    BeantwoordenVerwijderen